8/03/2017

ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE | SIERPIEŃ #2017



Uwielbiam miesiące wakacyjne za tak niewiele wydawanych książek (jeśli chodzi o te mnie interesujące). To naprawdę świetne uczucie móc zabrać się za coś starszego, czy choćby z poprzedniego miesiąca, i nie być nękanym psychicznie przez nowości, i to przez takie tytuły, których się wyczekiwało od dawna (najgorzej). Więc dzisiaj z wielką ulgą prezentuję wam tylko cztery pozycje, które są takim moim must read.



Całe szczęście, że tylko cztery, a nie czternaście. I to, hej, prawie większość już przeczytana! Książki, które już miały premierę 02.08; Księga cmentarna, którą mam w starszym wydaniu (ale akurat te od Dark Crayon gaimanowe powieści muszę skompletować, choć sroką okładkową zazwyczaj nie jestem), a także Bez uczuć, które czytałam przedpremierowo w wersji elektronicznej (recenzja - klik), a którego egzemplarz finalny niedawno do mnie dotarł. Kolejna książka, Fałszywy pocałunek (03.08) jest ponoć niesamowicie zaskakująca, mimo swej banalności. Już jutro się za nią wezmę - mam egzemplarz przedpremierowy, ale wcześniej nie miałam kiedy się do tej pozycji dorwać, najpierw musiałam przeczytać parę innych. Ostatnia z omawianych sierpniowych zapowiedzi to Podróżniczka (17.08), kontynuacja Poszukiwaczki, do której mnie ciągnęło, ale jednak jakoś tak się z powieścią rozminęłam. Na szczęście w lipcu dotarł do mnie pierwszy tom od wydawnictwa, więc będę mogła go nadrobić, a później zabrać się za kontynuację, bo jeśli mnie do jakiejś powieści szczególnie przyciąga, to to zawsze oznacza coś głębszego!

A więc to tyle. Będę mogła czytać coś z nawału recenzenckich z ostatniego miesiąca, a może i coś z półki, do Akcji Nieprzeczytane.

A właśnie! Żeby nie zawalać bloga kilkoma osobnymi postami, wstawiam wam tutaj przy okazji kilka ostatnich filmików z kanału, m.in. book haul, rozdanie (zgłoszenia do końca jutrzejszego dnia). I koniecznie napiszcie na jakie książki wy czekacie w sierpniu! ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz