6/09/2017

ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE | CZERWIEC #2017


Prawda, czerwcowe zapowiedzi książkowe publikuję dosyć późno. Zastanawiałam się, czy w ogóle to robić, skoro już niemal jedna trzecia miesiąca za nami. Ale znalazło się kilka powodów, które jednak mnie przekonały do publikacji. Po pierwsze 9. czerwca to jeszcze nie 19. czy 29., wcale tak późno jeszcze nie jest. Po drugie, widzę jakim odbiorem cieszą się zapowiedzi książkowe, sama nieraz przeszukuję tego typu posty na różnych blogach, sprawdzam, czy sama o jakiejś pozycji nie zapomniałam, czy jest może coś ciekawego, na co wcześniej nie zwróciłam uwagi; wydaje mi się, że takie zapowiedzi są dosyć pomocne, więc dlaczego miałabym się nie podzielić z wami swoimi gorącymi tytułami? Po trzecie, takie posty mogą pomagać wam, ale mi także; jak robię już po paru miesiącach zamówienie, to w zasadzie pierwsze, co robię, to przeglądam zapowiedzi, które opublikowałam na blogu w danym czasie, sprawdzam, co nadal chciałabym przeczytać, a na co minęła mi ochota. Więc koniec końców chyba warto było napisać ten post, zwłaszcza, że jeszcze żadna z wybranych przeze mnie pozycji nie miała swojej premiery.

Z wielką chęcią już od dawna pisałabym non stop posty na bloga i nagrywała filmiki na kanał, ale, poważnie, nie było kiedy. Ze względu na pewne sprawy dopiero niedawno udało mi się odetchnąć spokojnie i właśnie mam zamiar zabrać się za nadrabianie książkowych zaległości, i jeśli chodzi o czytanie, i pisanie/gadanie o książkach.  Pomyślałam, że fajnie będzie przysiąść z powrotem do laptopa z czymś przyjemnym, dlatego zanim wrócę z recenzjami zabieram się za pokazanie wam, które nowości czerwcowe zwróciły moją uwagę.



Przyszłość Violet i Luke'a (12.06) trafiła na listę bez dyskusji, bo pierwszy tom skutecznie mnie zainteresował historią, a przynajmniej na tyle, bym kontynuowała lekturę. Dalej mamy trzeci i ostatni tom trylogii Brodi Ashton, Wieczna Prawda (14.06). Pozostaje mi jeszcze nadrobić drugą część, ale myślę, że zanim dorwę ostatni tom, to się akurat wyrobię z lekturą. Trzecia powieść, czyli coś, co mnie skutecznie przyciągnęło okładką i chwytliwym opisem, a że mam zaufanie do wydawnictwa, to postanowiłam sięgnąć - Miłość, która przełamała świat (14.06). Mam u siebie egzemplarz przedpremierowy, ale za czytanie zabiorę się chyba dopiero po premierze, najpierw muszę ogarnąć książki, które wcześniej dotarły. 



Niby jeśli o mój gust czytelniczy chodzi czerwiec nie zapowiadał się ciekawie, a tu proszę, trochę się nazbierało powieści. Wszystko, co w tobie kocham (14.06) - prebook już u mnie, i to przeczytany, recenzja przedpremierowa też już jest - tutaj. Kolejny tytuł właściwie przez przypadek trafił na listę. To jedno lato (14.06) dotarło do mnie niedawno do recenzji dla portalu DużeKa, gdybym nie usłyszała o tej pozycji od portalu, pewnie bym nie przeczytała. Ale zapowiada się naprawdę ciekawie, być może odkryję kolejną świetną polską pisarkę (znaczy świetnych mamy na pewno dużo, ale mało trafia do mnie, to tak, żeby nie było niejasności :D). I oczywiście Brittainy C. Cherry i Woda, która niesie ciszę (21.06). Już dawno przestałam się choćby odrobinę wahać, czy przeczytać powieść tej autorki, w jej przypadku nie muszę nawet czytać opisu. I ostatnia pozycja z zapowiedzi czerwcowych - Bez serca (28.06), jednej z moich ulubionych autorek. Mam nadzieję, że w końcu zobaczymy tę książkę w księgarniach, trzymam kciuki za wydawnictwo, bo wiem jak wielkie serce mają, a jak ograniczone możliwości, jeśli chodzi o wydawanie. Mam nadzieję, że ta powieść zawojuje rynek i wspomoże wydawnictwo w wydawaniu kolejnych powieści (a już szczególnie Sagi Księżycowej!).

No to tyle. Niby zastanawiałam się, czy znajdzie się cokolwiek szałowego, a tu proszę, nawet siedem. Może nie każda to taki must read, ale na pewno bym nie pogardziła lekturą. :)


Miałam pytać, co tam was interere w czerwcu, ale właśnie przypomniałam sobie o ósmej pozycji. Ale nie bijcie, pominęłam ją, bo już miała premierę, aż dwa dni temu, dlatego już na stronach księgarń i wydawnictw nie wyświetlała się jako zapowiedź, a nowość. Serce ze szkła (07.06) też zapowiada się ciekawie.

Okej, to już na pewno tyle. Więc jak, zainteresowało was coś z mojej listy? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz