1/04/2017

Oddam książki, bo zwycięzcy się nie zgłosili


Widzicie, wyniknęła taka sytuacja. W sumie już jakiś czas temu, ale dopiero po świętach zaczęłam wszystko ogarniać. W konkursie organizowanym na kanale miałam do rozdania 10 egzemplarzy Tylko ty mnie zrozumiesz, 3 zwycięzców się nie zgłosiło po nagrody, więc postanowiłam zrobić kolejne rozdanie, co wy na to?

Zasad skomplikowanych nie wprowadzam, ot chcę "za darmo" komuś umilić czas. :) Dziś mam do oddania 2 egzemplarze, kolejny z inną książką wkrótce.
Wystarczy zasubskrybować mój kanał -> https://www.youtube.com/c/MyBooksMyLife i tutaj, pod postem zgłosić się, napisać pod jaką nazwą obserwujecie kanał. Zgłoszenia przyjmuję do soboty do godziny 16. 

Ps. Tytuł książki jest brokatowy, a treść jeszcze lepsza! Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz