10/13/2016

Zapowiedzi - Październik 2016


Zdaję sobie sprawę, że pominęłam wrześniowe nowości. I że teraz posty pojawiają się dość nieregularnie. Pracuję nad tym, ale po "rozłące" z blogiem podczas wakacji trochę się odzwyczaiłam od tego wszystkiego. A klasa maturalna wcale tego nie ułatwia. Niemniej jednak zrobię co w mojej mocy, żeby nic mnie nie oderwało od bloga. Kiedy będę pisać, gdy tyle książek do przeczytania, tyle nauki, robienie prawa jazdy, dojeżdżanie na norweski i wracanie nocą, powtórki do maturki... Mmm, pewnie gdzieś pomiędzy. Albo w trakcie. Albo w czasie kiedy powinnam spać. Czuję, że ten rok będzie intensywny, ale w pewnym sensie przełomowy. Mimo natłoku wszystkiego zaczęłam nakręcać filmiki na booktuba, kompletnie zmieniłam kierunek w jakim chcę się dalej kształcić, korzystam z okazji, jakie daje życie i żyję. Będzie dobrze. Będzie ciężko, mocno, ale będzie dobrze. Nie może być źle, kiedy wydawnictwa podsuwają nam takie książki.

4. października





Czy to już naprawdę minął rok, odkąd złapałam w ręce pierwszego ilustrowanego Pottera? Już drugi jest dostępny, właściwie Komnata Tajemnic jest OBOK MNIE, mam już swój egzemplarz i szaleję z radości, dziękuję serdecznie Wydawnictwu Media Rodzina, wkrótce recenzja, na kanale dodatkowa, bo nie mogę nie pokazać Wam choć części obrazków, a w recenzji tyle zdjęć zdecydowanie nie dałabym rady wstawić. Piękne, cudowne wydanie, na kolejne też oczywiście będę polować. I chyba muszę sobie w końcu zamówić szalik ze Slytherinu! 









12. października


Wczoraj była premiera dwóch wyczekiwanych przeze mnie powieści, obie już są u mnie, w tym jedna zrecenzowana. Chłopak z sąsiedztwa był miłą lekturą, aczkolwiek spodziewałam się czegoś lepszego. Za Prawdodziejkę zabieram się już wkrótce i mam nadzieję, że choć trochę spełni moje oczekiwania, które wzrosły do ponadprzeciętnych po takim szale w mediach i tylu zachwytach.

19. października





Kiedy ostatnio robiłam szalone zamówienie książkowe na wpółprzytomna w środku nocy wrzuciłam do koszyka Kiedy pada deszcz. Niby różne opinie, ale postanowiłam sprawdzić na własnej skórze co i jak. Jak nie przypadnie mi do gustu, to przynajmniej będzie ładnie się prezentować na półce. Jak się spodoba, to zamówię drugi tom, Kiedy wszystko się zmienia.







22. października





Kolejny Potter w tym miesiącu. I tak, ja, stuprocentowa Ślizgonka jeszcze nie mam w posiadaniu oryginału. Tak, postanowiłam poczekać do polskiej premiery. Dlaczego? BO TO NIE JEST ÓSMY TOM POTTERA. To może być kolejna "część", dodatek, rozszerzenie serii. Ale to nie jest kontynuacja.  W dodatku ponoć wyszła jak typowe fanfiction. A ja fanfiction wielbię tylko jedno, Kukiełki losu, reszta: za co się wezmę, to mnie aż skręca.










26. października

 

Najbardziej książkowy dzień miesiąca dopiero przed nami. I może to i dobrze, bo KIEDY JA WYROBIĘ Z TYMI CUDOWNOŚCIAMI? Czyż one nie zapowiadają się cudnie? Ostatni tom DIMILY, czyli young adult, które zostaje w pamięci. Can't wait! Kolejne bóstwo, najmagiczniejsza okładka tego miesiąca, jeśli nie roku. Gaimana czytałam tylko Księgę cmentarną, nie powiem, żeby czytało się błyskawicznie, jak dobre new adult, czy tego typu bazgroły, ale było specyficznie. Pięknie. Jestem teraz w trakcie czytania Nigdziebądź, w równie pięknym wydaniu, a potem planuję Gwiezdny pył. To będzie przeżycie. Dalej mamy Cecelię Ahern. Szczerze, do mnie jej książki nie trafiają, są w porządku, ale bez fajerwerków. Jednak młodzieżówce i to o takiej tematyce postanowiłam dać szansę. Światło między oceanami. Vikander i Fassbender. To gwarantuje seansowi w kinie kolejnego widza. A jak film to i trzeba zapoznać się z książką, nawet jeśli raczej nie zagłębiam się w taką literaturę. I ostatnie, coś od Sarah J. Maas. Nowe wydanie opowieści, z cudną okładką. Pięć historii. Taa, ja jeszcze ich nie czytałam, chociaż jestem po 4. tomie, jednak mam na półce poprzednie wydanie z czterema historyjkami. I co robić, skoro wydawnictwo nie wyda piątej osobno? Pewnie jak się uda to dorwę nowe wydanie. Pożyjemy zobaczymy.

Koniec! Tyle na dziś, chociaż pewnie jeszcze jakieś książki wpadną mi w oko. Na co Wy polujecie? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz