8/04/2016

Zapowiedzi - Sierpień 2016


Stosik lipcowy się nie pojawi, bo i za dużo nie wpadło mi w ręce. Zrobię za to wakacyjny, bo na pewno będę robić wkrótce jakieś większe zamówienie. Tymczasem zapraszam Was na sierpniowe nowości, które z radością powitałabym na półce! :)



Z moją sierpniową chciejką też nie szaleję, ale cieszę się, bo to oznacza nadrabianie zaległości z półek. 4 książki na sierpień? Bzdura, tak naprawdę to 2. A przynajmniej jeśli o czytanie chodzi. Dlaczego? Bo dwie z premier mam zaszczyt wspierać. Never Never (03.08) przeczytałam przedpremierowo, wewnątrz książki znajdziecie moją krótką rekomendację, a na blogu oczywiście recenzję. Wyśnione miejsca (17.08) co prawda bardziej mnie przyciągają okładką niż opisem, ale na książkach Moondrive stosunkowo rzadko się zawodzę, więc chętnie przeczytam. Moje serce i inne czarne dziury (17.08) - książka, o której będzie głośno na moim blogu, gdyż albowiem powiadam Wam, objęłam tę powieść patronatem! Więcej już wkrótce. A, i tak, to ta druga sierpniowa nowość, którą już przeczytałam. Przez niego zginę (24.08) - tutaj za argument wystarczy samo nazwisko. Genialna autorka, jak mało która potrafiła mnie zaskoczyć w new adult, ciekawa jestem czy i tym razem zachwyci. :)

Krótko, zwięźle i na temat. A Wy na co polujecie tego miesiąca? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz