8/15/2016

Konkurs ROZDAWAJKA - Moje serce i inne czarne dziury


W związku z objęciem patronatem medialnym książki Moje serce i inne czarne dziury mam trochę egzemplarzy do rozdania. Pierwszy z nich postanowiłam przeznaczyć na konkurs-rozdawajkę. Ot wystarczy zgłosić się w komentarzu!

Moje serce i inne czarne dziury - Warga Jasmine
Zasad wielu nie ma, raczej standardowe. Z tym tylko szczegółem, że na ogłoszenie wyników będziecie musieli poczekać trochę dłużej, bo do końca sierpnia.


Regulamin konkursu: 
1. Organizator: Sylwia Niemiec (aka Raven Stark), autorka bloga http://ravenstarkbooks.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 15 do 24 sierpni br. 
3. Każdy ma prawo wysłać jedno zgłoszenie.
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej pod koniec miesiąca. 
5. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe w Polsce lub posiadające adres korespondencyjny na jej terenie 
6. O wygranej zwycięzcę powiadomię mejlem, jak i ogłoszę go na blogu i na FB. 
7. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca będzie musiał przesłać mi mejlem zwrotnym swój adres korespondencyjny do 3 dni. 
8. Aby wziąć udział w konkursie należy:
 * podać swój adres e-mail
 *  napisać co Cię uszczęśliwia (wystarczy jedno słowo ;) )
9. Zwycięzcę wybiorę przez losowanie
10. Sponsorem nagrody jest Burda Książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz