8/06/2016

Fruit Book TAG


Wszystkie obrazki pochodzą z bloga Marty - Zaczytana Dolina

Dziś tag, do którego nominowała mnie Kinga z Książki bez tajemnic. Mam nadzieję, że osłodzi Wam dzień! :)



Pierwsze pytanie i już problemy... Zaczynam myśleć o Afryce, Azji, ale żeby przypomnieć sobie czy były jakieś książki z takimi miejscami? Hmm, nie jestem pewna jak już to dokładnie było, ale chyba w Klątwie Tygrysa Colleen Houck coś. Dawno czytałam serię, ale akcja toczyła się w różnych miejscach, z tego co pamiętam, w Indiach chyba też, no i po dżunglach... 


Chciałam podsunąć tutaj Pottera, ale muszę szukać też innych książek. I z takich nowości: Królowa Cieni Sarah J. Maas. Po prostu Rowan! 


Arin & Kestrel z Pojedynku Marie Rutkoski. Wiecie, mąka, jedzenie, te sprawy 
if you know what I mean ( ͡° ͜ʖ ͡° ) 


Początek chyba w Polsce, ale reszta już nie - Tatuaż z lilią Ewy Seno.


Dziedzictwo C.J. Daugherty, czyli jak zepsuć fajnie zapowiadającą się serię.


No nie wiem, może Igrzyska Śmierci? <sarkazm> Nawet jagody pasują!


Czyli taka, która schłodzi człowieka? Neil Gaiman, Księga cmentarna. Polecam!


Miasto Kości Clare. Dużo za dużo. Miło byłoby trochę z nich usunąć. Może główną bohaterkę na początek? :D


Cassandra Clare i Magisterium. Ughh!, jak można tak bezczelnie urągać Potterowi?! Bo inaczej tego barbarzyństwa się nazwać nie da.


A jakie są Wasze typy? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz