8/18/2016

BOOKTOUR - Moje serce i inne czarne dziury



A dziś coś przeznaczonego dla blogerów. Booktour! Chyba nikogo specjalnie nie zaskoczę, jeśli powiem, że chodzi o Moje serce i inne czarne dziury. Są chętni? Mam nadzieję!

Ogólne zasady:
1. Zgłaszać się można od dziś aż do 30 sierpnia. (w komentarzu proszę o wyrażenie chęci wzięcia udziału w booktourze, o link do swojego bloga/booktuba oraz email)
2. Kolejność zgłaszania = trasa booktouru.
3. Po zgłoszeniu się należy wysłać na mojego mejla (raven.stark.books@gmail.com) wiadomość z adresem do wysyłki książki.
4. Po otrzymaniu książki bloger ma 10 dni na przeczytanie książki i jej zrecenzowanie.
5. Bloger otrzyma adres osoby, do której ma podesłać następnie książkę.
6. W książce można zostawiać najróżniejsze ślady po sobie (wręcz jest to wskazane), począwszy od podpisu na początku, przez notatki w trakcie lektury na marginesach czy między wierszami, po własne pomysły.

Nie pierwsza tego typu akcja, i mam nadzieję, że nie ostatnia! ;)

Moje serce i inne czarne dziury - Warga Jasmine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz