7/01/2016

NAJWIĘKSZY STOS KSIĄŻEK W HISTORII, czyli Stosik - Czerwiec 2016



Jak tu nie skakać z radości, kiedy ma się wakacje, a na dodatek ostatni stosik jest tak cudowny? Każda z nabytych pozycji ogromnie mnie ciekawi (pomijając te już przeczytane) i wprost nie mogę się ich doczekać. Dobrze, że nie muszę póki co myśleć o szkole i mogę bez obaw skupić się czytaniu. Ale co ja tu będę Wam przedłużać, zapraszam do dalszej części!



Hola, hola, podzielę się! Tak, uwielbiam Sarah J. Maas, ale nie zwariowałam i nie kupiłam trzech egzemplarzy tego samego tomu. Ale do rzeczy. Stosik przedstawię w trzech częściach, czyli: nagrody konkursowe, egzemplarze recenzenckie i zakup własny. Tak, wiem, złamałam się i kupiłam książki... możecie mnie zlinczować, sama stanę na czele tłumu...


Część pierwsza, czyli coś, co wkrótce ode mnie ucieknie, wszystko przeznaczone dla Was, nagrody na konkursy z okazji 100 tys. wyświetleń! Chciałabym podziękować wszystkim sponsorom, bez Was nie mogłabym tak rozpieszczać kochanych czytelników! <3
Kolejno:
* 3 x kubek książkoholika z dinozaurem i napisem "Dinozaury nie czytały i wyginęły! Przypadek?"; 10 x zakładka magnetyczna (ukryte w jednym z kubków, dlatego niewidoczne na zdjęciu) - od taniaksiazka.pl
Pięć królestw. Tom 3. Strażnicy kryształów, Brandon Mull - od Wydawnictwa Egmont
Wyspa potępionych, Melissa de la Cruz - od Wydawnictwa Egmont
Powrót na Wyspę Potępionych, Melissa de la Cruz - od Wydawnictwa Egmont
Silver. Pierwsza księga snów, Kerstin Gier - od Wydawnictwa Media Rodzina
* Malfetto. Drużyna Róży, Marie Lu - od Wydawnictwa Zielona Sowa
* Collide, Gail McHugh - od Business & Culture
* Pulse, Gail McHugh - od Business & Culture
* Pamiętnik z przyszłości, Cecelia Ahern - od Business & Culture 
* Moje serce należy do ciebie, Alessio Puleo - od Business & Culture
* Elementarz stylu, Katarzyna Tusk -  od Business & Culture 
Dzika krew, Sally Green - od Grupy Wydawniczej Foksal
Anatomia obcości, Andrea Portes - od Grupy Wydawniczej Foksal
Ocalona, Alexandra Duncan - od Grupy Wydawniczej Foksal
* 2 x Królowa Cieni, Sarah J. Maas - od Grupy Wydawniczej Foksal


Okej, na pierwszym zdjęciu recenzenckie jakoś ginęły w tłumie, ale jeśli teraz im się przyjrzeć, to, hmmm, grubo! Na zdjęciu jeszcze nawet bajka, ale w rzeczywistości? Aż się boję!
Lecimy od lewej z góry:
* Lukas Graham, Lukas Graham - od empik.com
* Beautiful Lies, Birdy - od empik.com 
* Trylogia Niezgodna, Veronica Roth - od empik.com
* Śpiący książę, Melinda Salisbury - od Wydawnictwa Zielona Sowa
* prebook Szkoła wdzięku Madame Chic, Jennifer L. Scott - od Wydawnictwa Literackiego
Jedyny pirat na imprezie, Lindsey Stirling - od Wydawnictwa Feeria Young
Przekroczyć granice, Katie McGarry - od Business & Culture
* Królowa Cieni, Sarah J. Maas - od Grupy Wydawniczej Foksal
Ocalona, Alexandra Duncan - od Grupy Wydawniczej Foksal
Anatomia obcości, Andrea Portes - od Grupy Wydawniczej Foksal
* preebok Magisterium II: Miedziana rękawica, Cassandra Clare, Holly Black - od Wydawnictwa Albatros
To nie jest dieta, Anna Gruszczyńska - od Wydawnictwa SQN
* Moja walka o każdy metr, Thomas Morgenstern - od Wydawnictwa SQN
Big Red Tequila, Rick Riordan - od portalu Gildia
Strażniczka książek, Mechthild Gläser - od portalu Gildia
Silver. Pierwsza księga snów, Kerstin Gier - od Wydawnictwa Media Rodzina
Mimo moich win, Tarryn Fisher - od Wydawnictwa Otwarte - recenzja
* Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań - od Wydawnictwa Otwarte - video z bookathonu
* Fobos, Victor Dixen - od Wydawnictwa Otwarte
* Ponad wszystko, Nicola Yoon  - od taniaksiazka.pl
* Arktyczny dotyk, Jennifer L. Armentrout - od taniaksiazka.pl

Uff, aż trzeba palce rozprostować, bo bolą z wypisywania! Nie, niestety - a raczej stety - to nie koniec stosu.


Pora na zakup własny (plus jedna książka z wymiany):
Warkocze, Laura Kristine Arnesen, Wivel Marie Moesgaard
* Talent do życia. Najpiękniejsze aforyzmy, Éric-Emmanuel Schmitt
* Odette i inne historie miłosne, Eric-Emmanuel Schmitt
* Małe zbrodnie małżeńskie, Eric-Emmanuel Schmitt
Pan Ibrahim i kwiaty Koranu Eric-Emmanuel Schmitt
* Oddam ci słońce, Jandy Nelson
Panika, Lauren Oliver
Przez ciemność, Alexandra Bracken
Zostawić Daringham Hall, Kathryn Taylor
Czarownica, Anna Litwinek
* Facecje, Patryk Bryliński, Maciej Kaczyński
Te książki to jedno zamówienie ze znaku. Ta, miałam nic nie kupować i właściwie tak było. Ale potem wyszli z tą promocją. I jak już zaczęłam pakować do koszyka, to ten... Ale! Miałam brać więcej! I co? Powstrzymałam się i wzięłam jedynie te, które naprawdę bardzo gorąco chcę poznać! Powiedzcie, że jesteście ze mnie dumni (błagam, muszę zagłuszyć jakoś sumienie x) ).
Ostatnia książka to efekt wymiany: Opowieści z Narnii (wydanie jednotomowe). Mam już pojedyncze, ale nie mogłam powiedzieć nie, to seria, którą mogłabym mieć we wszystkich językach świata!

I jak, wcale nie tak dużo, prawda? ;D Tylko 46 książek (w tym 31, które u mnie zostają). Phi, malutko! 

Jaki był Wasz książkowy rekord? Bo ja chyba właśnie swoje pobiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz