6/25/2016

Ruszamy z serią konkursów! KONKURS #1


Po pierwsze, i najważniejsze, dziękuję Wam WSZYSTKIM za te 21 miesięcy razem, za 100 000 wyświetleń, których mój blog się doczekał! Dziękuję każdemu z osobna za uwagę, poświęcany czas, za każdą chwilę, którą tu spędzacie. Mam nadzieję, że wciąż będziecie mnie odwiedzać, że uda mi się Wam pomóc przy wyborze lektur, czy odnajdziecie odpowiedzi na nurtujące Was pytania. Bo to właśnie dla WAS tu jestem, i dzięki WAM. Kieruję do Was moje skromne podziękowania i zapraszam na serię konkursów! :)

Ze względu na fakt, że wciąż docierają do mnie nagrody konkursowe, a ja nie chciałam już dłużej przedłużać oczekiwania - w końcu te 100tys. wybiło już chwilę temu - postanowiłam, że nie będę robić jednego dużego konkursu, a serię mniejszych. Choć nie będą one takie znowu małe, nagrody powinny spełnić zadanie i sprawić radość! 


Co jest do wygrania w konkursie #1? Ci, którzy śledzą fanpejdż bloga już wiedzą, teraz informuję o tym oficjalnie na blogu.


W skład pierwszego zestawu, jaki można wygrać, wchodzą:
- kubek książkoholika
- 2 zakładki magnetyczne
- Moje serce należy do ciebie, Alessio Puleo
- Silver. Pierwsza księga snów, Kerstin Gier
- Elementarz stylu, Katarzyny Tusk 

I jak, podoba się? To teraz standardowy regulamin! :)


Regulamin konkursu: 
1. Organizator: Sylwia Niemiec (aka Raven Stark), autorka bloga http://ravenstarkbooks.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 25 czerwca do 1 lipca br. 
3. Każdy ma prawo wysłać jedno zgłoszenie.
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 7 dni po zakończeniu. 
5. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe w Polsce lub posiadające adres korespondencyjny na jej terenie 
6. O wygranej zwycięzców powiadomię mejlem, jak i ogłoszę ich na blogu i na FB. 
7. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy będą musieli przesłać mi mejlem zwrotnym swoje adresy korespondencyjne do 3 dni. 
8. Aby wziąć udział w konkursie należy:
 * podać swój adres e-mail
 * publicznie obserwować mojego bloga
 * subskrybować booktubową kalekę :D - http://bit.ly/28UwNSd
 * udostępnić konkurs na swoim blogu, facebooku (publicznie!), bądź w Google+
 * odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Jakie słowo kojarzy ci się z wakacjami? (odpowiedz z uzasadnieniem, max 50 słów)
9. Zwycięzców wybiorę wraz z małym gronem pomocnego jury. :)
10. Sponsorami nagród są: Wydawnictwo Muza, Wydawnictwo Media Rodzina, księgarnia internetowa Tania Książka

Tyle ode mnie, teraz przekazuję pałeczkę chętnym. Mam nadzieję, że takie nagrody na początek tylko Was zachęcą, bo jeszcze wiele, wiele innych czeka! :) Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz