5/30/2016

Zapowiedzi - Czerwiec 2016


Jej! Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio był miesiąc tak obfity w książki, które chcę przeczytać. Pewnie to kwestia zbliżających się wakacji i większej ilości wolnego czasu, niemniej jednak, mimo pozytywnych stron lata, i tak nie mam pojęcia, jak się wyrobię z czasem i czy uda mi się wszystkie upragnione pozycje przeczytać. Ta, może do końca wakacji uda mi się ogarnąć czerwcowe must read&have. A jeszcze przecież lipiec i sierpień już teraz kuszą zapowiedziami...






Szaleństwo zacznie się już w Dzień Dziecka. Trzy absolutnie niesamowicie zapowiadające się premiery zawitają 01.06. Fobos od Victora Dixena; reality show? kosmos? kolonizacja Marsa? Poproszę! Mimo moich win od Tarryn Fisher, książka, której jestem bardzo ciekawa. Niby new adult (z tego co mi wiadomo), ale coś mnie do niej ciągnie. Zwłaszcza, że już teraz znamy daty premier wszystkich tomów! Uwaga, uwaga, pora na jedną z najbardziej wyczekiwanych przez mnie książek 2016-ego roku! To, co zrobiła autorka w Córce Zjadaczki Grzechów jest nie do pojęcia; choć drugi tom prawdopodobnie skupi się na siostrze jednego z głównych bohaterów, to mam nadzieję, że nie zabraknie i Twylli i Liefa, bo po prostu muszę wiedzieć, co się dalej działo! Śpiący książę, nadchodzę! Czy wspominałam już, że nie nadążam za Rickiem Riordanem? Cóż, 02.06 wychodzi jego kolejna książka, Big Red Tequila, tym bardziej jestem jej ciekawa, bo nie ma tu mitologii.


Muahaha, 02.06 szykuje jeszcze dwie świetne premiery! Przede wszystkim cudowny i fenomenalny Szklany Tron. No, czwarty tom. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! Królowa Cieni zawita na moje półki choćbym miała zrezygnować z zakupu jedzenia. Tego samego dnia na półki księgarń zawita również Silver. Pierwsza księga snów od Kierstin Gier. Z autorką miałam do czynienia jeszcze przy Trylogii Czasu, ciekawa jestem zatem jak się rozwinęło jej pióro. I dwie premiery z 08.06. O premierze Przekroczyć granice dowiedziałam się z bloga kochanej Cyrysi. A jak coś jest pod patronatem tej Pani, to nie może być nudne! Pytanie, czy coś od Jennifer L. Armentrout może być nudne? Absolutnie nie! Nieważne, że pierwszy tom Dark Elements czeka dopiero na półce na przeczytanie, już i tak wiem, że sięgnę po kontynuację! Ta Pani nie umie pisać źle. Z przyjemnością powitam w swojej biblioteczce jej kolejną książkę, Arktyczny dotyk. Tak, mam jeszcze do nadrobienia trzy tomy serii Lux, ale to tylko kwestia czasu. Ostatnio nawet spontanicznie pochłonęłam Obsesję, pozostaje więc tylko znaleźć chwilę i przeczytać zaległości.


I czerwiec zaskoczył mnie pozytywnie książkami, do których jakoś mnie wcześniej nie ciągnęło. Strażniczka książek (09.06) brzmi jak coś, co powinien mieć każdy książkoholik. Z kolei To nie jest dieta. Pokonaj swojego potwora (15.06) tak mnie oczarowało samym tytułem, że nie odpuszczę! Już bodajże jesienią wyszedł od Moondrive zbiór opowiadań - kiedyś dorwę. Teraz wydawnictwo serwuje kolejną dawkę minihistorii, Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań (15.06). Poza tym, ta okładka jest taka ciepła, wakacyjna!


I ostatnia porcja zapowiedzi! Wiem, dużo ich, ale nie mogłam pominąć żadnej z nich! Wydawnictwo Filia sprawi kiedyś, że totalnie zbankrutuję. Kiedy pada deszcz (22.06) - do zobaczenia wkrótce! Kolejna pozycja, Sekret perfum (22.06) również od Filli, również must have! I ostatnia z czternastu propozycji, Moje życie obok (28.06). Już czuć klimat wakacji!

Czy tylko moja lista czerwcowych must have jest taka długa? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz