5/24/2016

Konkurs z Cecelią Ahern z okazji 4300 polubień na facebooku! :)


Jak obiecałam, przy okrągłych liczbach polubień fanpage'a bloga (http://bit.ly/1TvjbAa) pojawiają się konkursy. Nie macie pojęcia, jak bardzo się cieszę, że z każdym dniem jest Was coraz więcej! Obecność każdego z Was daje mi niesamowicie wielkiego kopa motywacyjnego. Jestem wdzięczna losowi za tak cudownych czytelników i bardzo się cieszę, że choć od czasu do czasu mogę Wam się odwdzięczyć za poświęcany czas na moje wypociny książkowymi prezentami. :)


Nadeszła wiosna, wszystko budzi się do życia, a dzięki Wydawnictwu Muza mam dla Was trzy egzemplarze najnowszej powieści Cecelii Ahern, Miłość i kłamstwa. I postanowiłam, że to właśnie miłość będzie tematem przewodnim tego konkursu. Sam tytuł powieści tu nie zadecydował, ostatnio zagłębiałam się we właśnie takie przyjemne, lekkie i wzruszające lektury, a gwoździem do trumny okazał się teaser ekranizacji przepięknej historii - Pięknej i Bestii. Tak więc książki o miłości do wygrania w konkursie o niej! Tak, wiem, bardzo kreatywnie! :D Przedstawiam Wam zasady! :)

Regulamin konkursu: 
1. Organizator: Sylwia Niemiec (aka Raven Stark), autorka bloga http://ravenstarkbooks.blogspot.com/; sponsor: Wydawnictwo Muza
2. Konkurs trwa od 24 maja do 4 czerwca br. 
3. Każdy ma prawo wysłać jedno zgłoszenie.
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 7 dni po zakończeniu. 
5. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe w Polsce lub posiadające adres korespondencyjny na jej terenie 
6. O wygranej zwycięzców powiadomię mejlem, jak i ogłoszę ich na blogu i na FB. 
7. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy będą musieli przesłać mi na mejlem zwrotnym swoje adresy korespondencyjne do 3 dni. 
8. Aby wziąć udział w konkursie należy:
 * podać swój adres e-mail
 * publicznie obserwować mojego bloga
 * subskrybować (na chwilę obecną) booktubową kalekę :D - http://bit.ly/1NJVr9p
 * udostępnić konkurs na swoim blogu, facebooku (publicznie!), bądź w Google+
 * odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi (do wyboru jedno):
Jaka książkowa historia miłosna poruszyła się najbardziej i dlaczego? lub Czego związanego z wątkiem romantycznym brakuje Ci w powieściach? lub Przepis na idealną historię miłosną. Niech Was poniesie kreatywność, forma dowolna, zero ograniczeń! (Oczywiście będę wdzięczna za powstrzymanie się od rozprawek rozłożonych na kilkudziesięciu stronach ;) )
9. Zwycięzców wybiorę wraz z małym gronem pomocnego jury. :)

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako (nick)
Mój adres e-mail: ...
Subskrybuję jako: (nick)
Konkurs udostępniony na (link)
(Wybrane pytanie): (odpowiedź)

Powodzenia wszystkim! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz