3/06/2016

Stosik - Luty 2016



Chociaż w połowie lutego rozpoczęły się u mnie ferie, to nie kupowałam książek z tej okazji, raczej nadrabiałam zaległości. Multum książek to cudo, ale naprawdę potrzeba mi teraz wydawania mniejszej ilości bestsellerów, na które mam ochotę. Chcę się też "rozliczyć" z książkami z poprzednich miesięcy. A patrząc na to, że już do tej pory w marcu dotarło do mnie więcej książek niż przez cały luty, coraz usilniej próbuję ograniczyć książkowe zamówienia.




Mniej, ale "syto"! Książka cudownej Abbi Glines, Oddychaj mną, od Wydawnictwa Pascal, z którym miałam przyjemność nawiązać w lutym współpracę. Od Wydawnictwa Moondrive otrzymałam Szklany Miecz [recenzja]. Kolejna część koniecznie potrzebna! Do recenzji otrzymałam także coś od portalu Gildia, kontynuację Klejnotu, czekającego na półce na przeczytanie, upolowanego na wyprzedażach, Białą Różę. A dzięki Empik.com mam okazję zapoznać się z albumem We the Generation, Rudimental.

Jak widzicie, w tym miesiącu sobie trochę odpuściłam, postanowiłam na czytanie książek z półki, co widać trochę w ilości postów opublikowanych w tym miesiącu. Niby luty, a postów nie brakowało. Od razu wspomnę, że choć w marcu stosik zapowiada się większy, to postów będzie mniej, głównie ze względu na naukę (jakieś 95% dni roboczych do świąt zawalonych mam testami), muszę też przebrnąć przez Lalkę Prusa, ogarnąć szykujący się mini remont pokoju, wybrać regały na książki (białe, w stylu skandynawskim, poszukiwane!). Mam nadzieję, że między jednym a drugim sprawdzianem uda mi się jednak coś napisać. :)

Czuję wiosnę w powietrzu! Z radości aż zachorowałam, czego jeszcze tylko mi brakowało do pełni szczęścia, kiedy multum zajęć w powietrzu. ;)

Co sądzicie o kontynuacji Czerwonej Królowej? Moją opinię już znacie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz