2/04/2016

Zapowiedzi - Luty 2016


Czy ja wspominałam o zwalnianiu tempa? Eeee, ferie idą trzeba je wykorzystać! :D Sporo osób "narzeka", że luty wykorzystuje swój dodatkowy dzień i zasypuje czytelników sporą liczbą ciekawych pozycji. I ja się z tym zgodzę, po ograniczaniu się i kilku eliminacjach zostałam przy dziesiątce premier, czyli ponad dwa razy więcej niż w zeszłym miesiącu. Będzie się działo!



Amber (03.02) już poznałam, a Was zapraszam do recenzji. Kolejna książka to dla mnie trochę zagadka, bo jeszcze nie miałam okazji przeczytać poprzednich tomów, mam nadzieję, że nadrobię je przez ferie razem z Wiedźmą z lustra (03.02). Chociaż mam w swojej biblioteczce trylogię Miszczuk, to i ona jest przede mną (zarządzam zbiórkę, jak każdy odda chociaż po godzinie ze swojej doby będę wdzięczna!). Ale po przeczytaniu opisu Szeptuchy (03.02) jestem już pewna, że i po nią sięgnę. Boli mnie to, że przez multikulti kraje tracą swoje charaktery, a nasza Polska naprawdę ma co pokazać. Co by było gdyby...? Ach, z pewnością wolałabym wciąż żyć w kraju rządzonym przez monarchię. Bądź co bądź, byłoby... epicko! Kolejna powieść do upolowania, czyli z cyklu CoSchmittaToBiere. Zazdrośnice (17.02) bez dwóch zdań znajdą u mnie miejsce.



W lutym dostaniemy także kolejne wydanie Pana Ibrahima i kwiatów Koranu (17.02). Już dawno chciałam poznać tę pozycję, ale nigdzie nie była dostępna. Abbi Glines i Oddychaj mną (17.02). Jedna z niewielu autorek, które nie dość że nie odrzucają od tego gatunku jak większość pisarek w moim przypadku, to jeszcze porywa na godziny! Cieszę się podwójnie, bo właśnie dzisiaj dostałam propozycję jej zrecenzowania. Także możecie wyczekiwać jej recenzji. Po miesiącach oczekiwania w końcu w księgarniach pojawi się Szklany Tro... tfu,, Miecz, Szklany Miecz (17.02), podobieństwo tytułów myli, a że udało mi się dorwać ostatnio Szklany Tron i myślę o jego przeczytaniu, wybaczcie. Luty zapoda nam też kolejną książkę od Jennifer L. Armentrout, Obsesję (17.02). Z doświadczenia już wiem, że co od tej Pani, to perełka, więc niczym się nie martwię, jedynie nie mogę się doczekać premiery!


I ostatnie dwie, Układ (29.02), na którego ochotę narobiła mi jedna z fantastycznych polskich blogerek, Sherry, a także W ramionach gwiazd (29.02), książka o której wydaniu w Polsce mówiło się od paru lat. Mam nadzieję, że przynajmniej warto! :)

Którą pozycję chcielibyście zobaczyć zrecenzowaną? Na co polować najmocniej? A na co Wy polujecie w lutym? Człowiek zaczyna doceniać najodleglejszy termin ferii, kiedy widzi takie zapowiedzi... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz