1/02/2016

Zapowiedzi - Styczeń 2016


Tak bardzo jak zeszły miesiąc był ubogi w książkowe premiery, tak w styczniu nastąpi istny wysyp.  Jedna poganiać będzie drugą, znalezienie czasu na czytanie będzie wyzwaniem, bo trzeba będzie zrobić selekcję; niestety nie wszystkie da się przeczytać, a przynajmniej nie w tym miesiącu. Osobiście zmusiłam się do ograniczenia swojego polowania na styczniowe łupy do minimum, w tym miesiącu u mnie będzie czytanie recenzenckich i własnych książek z półki, które od dawna czekają, aż do nich zajrzę!
 

Już nie mogę się doczekać tych powieści na mojej półce. Ta dziewczyna (13.01) to trzeci tom trylogii Colleen Hoover, dwa poprzednie czekają na przeczytanie i właśnie w styczniu planuję to zrobić. Pięć sposobów na upadek (20.01) od K.A. Tucker, czyli jednej z moich ulubionych autorek tego gatunku. Ja zaczęłam czytać książki w dość dziwnej kolejności (ale o ich powiązaniu dowiedziałam się dopiero później, poza tym słyszałam, że tu kolejność nie gra szczególnej roli) - najpierw 2., potem 3. tom, a wkrótce zabieram się za 1. Kolejną wyczekiwaną przeze mnie powieścią jest Ocalona (31.01) Alexandry Duncan, coś mi mówi, że warto na nią czekać. I ostatnia dla mnie, Biała róża (?.01), kontynuacja Klejnotu, jednej z "książek z półki", po które mam zamiar sięgnąć w styczniu.

A jak u Was zaczął się nowy rok? Książkowo? Śnieg napadał? Piszcie na co wy czekacie w styczniu, znając życie zapomniałam o jakiejś książce. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz