1/01/2016

Wyniki konkursu z Kosogłosem


Grudzień okazał się dla mnie najbardziej zabieganym miesiącem ubiegłego już, 2015-ego roku. Koszula dupy nie doganiała, co odbiło się też na blogu, mniej recenzji, opóźnienia ze stosikami, wynikami. Było ciężko, ale co do obecnego roku mam pozytywne odczucia. Nie będzie żadnego nowy rok, nowa ja, bo co ma się zmienić to się zmieni i żadne postanowienia nie będą tego wyznacznikiem; prawda jest taka, że tylko nieliczni rzeczywiście z nowym rokiem wiążą zmiany i się im poddają. Jak dla mnie żadne działania nie są uzależnione od tego terminu. Ale wróćmy do meritum. Wreszcie mam dla Was wyniki konkursu z Kosogłosem. Tak, tak, zaraz poznacie nazwiska dwóch szczęśliwców.

A ostatni tom trylogii Suzanne Collins z limitowanej edycji powędruje do Melisy Anonim i Sophie Carmen! Moje gratulacje, sprawdźcie proszę skrzynki pocztowe, gdzie czekają mejle ;)

Wszystkim z Was, uczestników, serdecznie dziękuję za udział i zapraszam do śledzenia bloga, już wkrótce kolejne konkursy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz