12/12/2015

Stosik - Listopad 2015



Koniec roku się zbliża, mam nadzieję, że wraz z nim koniec moich opóźnień. Nie dość, że początek grudnia nie zaczął się najżywiej to jeszcze od dobrego tygodnia męczy mnie choróbsko. Ale koniec z tym. Od tej chwili znów jak dawniej postaram się dodawać nowe posty, tym bardziej, że mam o czym. No ale dziś jeszcze o listopadzie, a konkretnie, o zdobyczach.



Taaaak, w listopadzie nie było tak grubo jak w październiku, ale też nie najgorzej. Biorąc pod uwagę fakt, że w tym miesiącu nic nie kupiłam! Lecąc od góry, najnowsza płyta The Neighbourhood Wiped out! do recenzji od Empik.com, od księgarni internetowej Bonito Morze spokoju, Płonąca korona i Zaczekaj na mnie [rec]. Dalej prezent od Znaku, najnowsza książka mojego literackiego geniusza Sekta egoistów. Kolejne dwie pozycje pochodzą od Wydawnictwa Feeria, cudowny Pojedynek [rec] i Playlist for the Dead. Wyczekiwana kontynuacja Red Rising, wydawnictwo było na tyle uprzejme, że wysłało mi także pierwszy tom w nowej oprawie. I choć byłam sceptycznie nastawiona do okładek, gdy zobaczyłam je na internecie, to na żywo je pokochałam, faktura świetna. Egzemplarz finalny Serca ze szkła [rec], od Wydawnictwa Muza i trzy biografie od Wydawnictwa SQN. Ostatnia powieść pochodzi z wymiany na LC. Coś mi się pomieszało, że jest to trzeci tom, którego mi brakuje, także jakby ktoś był chętny to mogę wymienić.

Malutko, prawda? A i grudzień przejdzie cicho. Ale nie narzekam, plusy są takie, że w końcu będą nadrabiać to co mam i jeszcze to co się na półce kurzy z zakupów. ;)

Coś z tego wpadło Wam w ręce? A może inne fajne pozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz