12/13/2015

LBA 1&2


Korzystając z ostatnich godzin wolności przed nauką odpowiadam jeszcze na dwie zaległe nominacje do Liebster Blog Award. Serdecznie dziękuję dziewczynom za nominacje, Zaczytanej Belli i Angelice


Zdałam sobie sprawę, że ostatnio wszystko skracam, ale jeśli mam odpowiedzieć na nominacje jeszcze przed świętami nie mogę zbytnio przedłużać :D

1. Książka, która kojarzy Ci się z jesienią/zimą.
Zima koloru turkusu, zdecydowanie!
2. W której książce ostatnio zakochałeś/zakochałaś się?
Pojedynek. Wciąż mam pozostałości kaca książkowego.
3. Jaki zapach kojarzy Ci się z zimą i dlaczego właśnie ten?
Po prostu zima, powietrze. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale jak rano wychodzę z domu to czuć w powietrzu ten zapach charakterystyczny dla zimy, samo powietrze, nie żadne kwiatki. 
4. Czy masz ulubionego bohatera, o którym pamiętasz cały czas pomimo, że skończyłeś/ skończyłaś czytać książkę, w której o nim mowa?
Oczywiście, pełno takich. Dobrych postaci się nie zapomina.
5. Masz ulubioną piosenkę, przy której lubisz czytać, czy wolisz czytać w ciszy?
Zdecydowanie cisza. Jeśli piosenka jest świetna to na niej skupiam swoją uwagę.
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka ulubionego autora/autorki?
Tylko jedna? Daj spokój! Przynajmniej wymienię te co mi się w oczy rzucają. Lato koloru wiśni&Zima koloru turkusu, Córka Zjadaczki Grzechów, Pojedynek, Malfetto.
7. Co sądzisz o lekturach/Czytasz lektury szkolne?
Tutaj od kilku lat posługuję się streszczeniami. Po prostu niektóre są tak fatalnie dobrane, że wcale się nie dziwię, że młodzież tak rzadko sięga po książki z własnej woli.
8. Lubisz czytać Fanfiction? Jak tak, to jakie?
Uwielbiam Kukiełki Losu, ff o kolejnym pokoleniu czarodziejów z HP.
9. Co/ kto jest twoją inspiracją?
Wzory do naśladowania staram się dostrzegać nawet w najbardziej nieoczekiwanych sytuacjach. Nie ma czegoś/ kogoś jedynego, bo staram się czerpać to co dobre od każdego.
10. Czy masz ulubiony serial?
O tak, Supernatural. Jedyny, przy którym wytrzymałam, jedyny, który mnie rozumie. :')
11. Zwierzątko które masz lub chciałabyś mieć. Jakbyś je nazwał/ nazwała? 
Mam szynszyla, Karola. Zadecydował o tym chłopczyk, który go odwiedzał, gdy jeszcze szynszyl był w sklepie. A że reaguje, to tak zostało. Chociaż ostatnio często nazywam go Parszywek, biedakowi brakuje jednego palca (i to tego samego co P.P., z tą różnicą, że mój futrzak jest cudowny).

1. Jaką rolę odgrywa w Twoim życiu muzyka?
Ogromną. To spora część mnie i nie wyobrażam sobie, żeby mi ją nagle zabrano.
2. Czy po skończonej lekturze masz kaca? Cz jest ona fantastyczna, że zajmuje Twoje myśli przez pewien czas? Jesteś w stanie podać tytuł?
Jeśli jest świetna to owszem. Ostatnio zdarzyło mi się to przy Pojedynku, a kac roku, to chyba z Córką Zjadaczki Grzechów.
3. Pamiętasz jak zaczęła się Twoja historia z książkami?
Kuzynka mi podrzuciła Igrzyska Śmierci i się zaczęło. ;)
4. Podążasz tylko za najnowszymi, świeżo wydanymi powieściami, czy lubisz powracać do klasyków, których nic nie jest w stanie zastąpić?
Nowości śledzę na bieżąco, ale jeśli ktoś mi podrzuci starszy tytuł to nie pogardzę. 
5. Czy miewasz momenty kiedy chcesz rzucić książką i do niej nie powracać? Co wtedy Tobą kieruje?
Raczej nie, jeśli już to bywają dni, kiedy nie mam siły do książek. 
6. Czy jesteś uzależniony/a od książek? Czy potrafisz wytrzymać dłuższy okres czasu bez przeczytania ani jednej strony? 
Przeżyć bym przeżyła, ale odbiłoby się to na moim nastroju.
7. Czy masz takie w miejsce w którym chciałabyś/chciałbyś spędzić całe życie? 
Skandynawia. :)
8. Kierujesz się narodowością autora, czy też nie przejmujesz się czy jest z Polski czy Niemiec? 
Najważniejsza jest dla mnie treść, tematyka, jeśli mnie interesuje, to sięgam po powieść.
9. Dlaczego zaczęłaś/eś prowadzić bloga? 
Spontaniczna decyzja.
10. Czym jest dla Ciebie przyjaźń i czy masz kogoś takiego, którego mimo wszystko możesz nazwać Swoim przyjacielem? 
To jest coś wspaniałego, czego nie można ująć słowami. Mam to szczęście, że mam gromadkę naprawdę świetnych przyjaciół.
11. Dostajesz w prezencie Złotą Rybkę. Jak wykorzystasz te trzy życzenia i na co?
Odczekam miesiąc, żeby nie wydać ich na głupoty i później zadecyduję :D


Nominacje z pytaniami pojawią się mam nadzieję jeszcze przed świętami, wybaczcie :D 
Ale za to mam zadanie dla każdego. Odpowiedz na jedno z powyższych pytań. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz