11/05/2015

Zapowiedzi - Listopad 2015



I zleciał kolejny miesiąc. Listopad się zaczął, a ja jeszcze nie miała kiedy przedstawić zapowiedzi. W tym miesiącu mniej niż poprzednio, ale równie interesująco. A przynajmniej takie mam przeczucia.


Trzy intrygujące pozycje, których premiera już dziś. Ember in the Ashes. Imperium ogniaPlaylist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz i Idź, postaw wartownika. Ta druga już u mnie, pozostałe mam nadzieję też przybędą. Imperium ognia chcę już od chwili, kiedy usłyszałam o niej przy okazji premiery oryginału. Trochę na początku byłam zawiedziona, że wydawnictwo zdecydowało się na inną szatę graficzną, ale teraz właściwie mi się podoba. A ponoć i wnętrze wybuchowe. Z kolei Idź, postaw wartownika, to kolejne moje postanowienie, by czytać klasyki. Jak tylko przeczytam Zabić drozda postaram się dorwać i tę.


Czas na jedną z najbardziej interesujących mnie książek tej jesieni. Niezwyciężona skradła moje serce okładką i opisem, oczekuję tego samego od jej treści (premiera 18. listopada). Dzień później (tj. 19.11) premiera niesamowitych książek z trylogii Red Rising: Złota krew (w nowym wydaniu) i Złoty Syn. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do zmiany szaty graficznej, ale kiedy dziś odebrałam obie od listonosza, zmieniłam zdanie. Są cudowne. I ze skrzydełkami! I choć poprzednie wydanie pokochałam, to to chyba jeszcze bardziej. A recenzję pierwszego tomu możecie już przeczytać - link. I ostatnia, Podwieczność. Wieczna więź z premierą 21. listopada. Tom pierwszy czeka na półce na przeczytanie, ale książki tej autorki zbierają tak zachęcająco dobre opinie, że z pewnością będę polować i na drugą część. :)

Ktoś podziela moje poszukiwania listopadowe? A może macie coś ciekawego do zaproponowania? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz