10/18/2015

Wyniki konkursu



Prowadzenie bloga, dzielenie się z Wami emocjami po przeczytaniu książek bardzo wiele dla mnie znaczy. Tym bardziej cieszę się, że w tak licznym gronie zebraliście się i wzięliście udział w konkursie organizowanym z okazji pierwszych urodzin bloga na tej platformie. Banan pojawiał mi się na twarzy za każdym razem, gdy dostawałam mejla powiadamiającego o każdym kolejnym komentarzu-zgłoszeniu. Strasznie się cieszę, że spodobały Wam się nagrody, które wybrałam, bo do każdej z nich ktoś się zgłosił, na każdą znalazł się chętny. Niestety, spośród ponad 170 zgłoszeń musiałam wylosować jedno. (Ale już teraz zapowiadam, że częściej będę organizować takiego typu konkursy, jeśli cieszą się wśród Was entuzjazmem! ;) ). Kto wygrał?



Serdecznie gratuluję! Mejl wysłany, jeśli Asia podeśle adres, to już wkrótce poleci do niej Córka Zjadaczki Grzechów! Gratuluję wyboru, książka świetna! :) (a tutaj nawet moja recenzja).

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział, kolejne konkursy już wkrótce! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz