9/01/2015

Stosik - Sierpień 2015 & Wyniki konkursu


Wrzesień już, już. Zaczął się jeden z najcięższych etapów mojej nauki - druga klasa liceum - i bach 6 biologii! Pewna księgarnia internetowa doskonale wie, jak poprawić mi humor, ale to na facebooku, a w stosiku dopiero kolejnym. Teraz chcę Wam pokazać, co dotarło do mnie w sierpniu w ramach współpracy i co kupiłam sama.
Zacznijmy od recenzenckich. W porównaniu do ostatnich miesięcy to miernie, jednak dla mnie wystarczająco. Nie chcę mieć wielkiej kupy książek do recenzji, zwłaszcza, że tyle czasu będę teraz poświęcać na naukę.


Wybrana o zmroku od Wydawnictwa Feeria, Chodząca katastrofa od Gildi i coś, czego w ogóle nie miałam w planach, czyli spontaniczne zamówienie recenzenckie, Collide od Wydawnictwa Akurat. Na dzień dzisiejszy, zarówno spontanicznie zamówione, co przeczytane Collide. Za pozostałe zabiorę się niedługo, mam nadzieję.



Piękna niespodzianka od Wydawnictwa Egmont - genialnie zapakowana książka Wyspa Potępionych. Z tego, co mi wiadomo, opisuje ona losy bohaterów przed ich przyjazdem do "królestwa dobrych i miłych postaci", czyli nadchodzący film nie jest ekranizacją książki. Długo nie zapomnę sposobu w jaki otrzymałam książkę, oby i jej treść na równie długo zapadła mi w pamięci.


I coś absolutnie genialnego, piękne, pachnące, w oryginale. Od dłuższego czasu przymierzałam się do ich zamówienia (bardziej się opłaca 3 - te dwie i Baśnie Beedle'a - po angielsku niż jedną po polsku - rozumiem, że mały nakład, który się nie powtórzy, ale skoro z angielskim sobie radzę, to postawiłam na oryginały). A kiedy w końcu miałam złożyć zamówienie na empik.com okazało się, że wchodzi w grę jedynie płatność online, a ja preferuję tę przy odbiorze. Poszukałam książki na innych stronach, i znalazłam. Nie dość, że dużo taniej, to nawet biorąc pod uwagę kuriera (płatność przy odbiorze) zapłaciłam dużo mniej niż mogłam w empiku.


W sierpniu pokusiłam się także o zakup muzyczny, Native od One Republic. Płytę już dawno chciałam zamówić, ale ciągle to odwlekałam... Aż nadeszła całkiem niezła promocja w empiku.

To tyle dodatkowych kilogramów dla moich półek na sierpień. Dotarło do Was więcej?

WYNIKI KONKURSU

wygrywa Wiktoria Ziętek! Moje gratulacje :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz