9/27/2015

Konkurs urodzinowy, czyli okrągły rok na blogspocie!



Dokładnie rok temu ostatecznie postanowiłam skończyć z blogowaniem na onecie i przeniosłam się na blogspota. Zwlekałam ponad rok, bo nie mogłam sobie wyobrazić, że odnajdę się na nowym panelu, już raz próbowałam i nie wyszło to najlepiej. Ale teraz widzę, że była to najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć. I żałuję, że tak długo się wahałam. Bo blogspot to jedna z najwspanialszych rzeczy w moim życiu. Mam nadzieję, że nagrody zostały wybrane adekwatnie do mojej wdzięczności do Was. :)


 

I jak, podobają się książki? Mam nadzieję! A teraz proszę wybierz jedną, którą najbardziej chcesz zobaczyć u siebie.

Regulamin konkursu: 
1. Organizator i sponsor konkursu: Sylwia Niemiec (aka Raven Stark), autorka bloga http://ravenstarkbooks.blogspot.com/ 
2. Konkurs trwa od 27 września do 16 października br. 
3. Każdy ma prawo wysłać jedno zgłoszenie.
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 7 dni po zakończeniu. 
5. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe w Polsce lub posiadające adres korespondencyjny na jej terenie 
6. O wygranej zwycięzców powiadomię mejlem, jak i ogłoszę ich na blogu i na FB. 
7. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy będą musieli przesłać mi na mejlem zwrotnym swoje adresy korespondencyjne do 3 dni. 
8. Nie odpowiadam za zagubione przez pocztę przesyłki. 
9. Aby wziąć udział w konkursie należy:
 * podać swój adres e-mail
 * publicznie obserwować mojego bloga
 * podać tytuł książki, którą chcecie wygrać
 * udostępnić podlinkowany baner z babeczką (ten na dole) na swoim blogu, facebooku (publicznie!), bądź w Google+
10. Zastrzegam sobie anulowanie konkursu, jeśli nie zgłosi się min. 30 osób.
11. Konkurs zostanie rozstrzygnięty przez losowanie, wygrywa jedna osoba.




Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
Obserwuję jako (nick)
Mój adres e-mail: ...
Wybieram (tytuł książki)
Baner udostępniony na (link)





To jak, znajdą się chętni? Mam nadzieję, że się skusicie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz