8/06/2015

Zapowiedzi - Sierpień 2015


Jestem! Z powrotem! Facebook już wie, pora na bloga. :) 
Strasznie się za Wami stęskniłam z pisaniem, ciągłymi informacjami o nowościach...  No i proszę, wróciłam, dalej będę Was dręczyć. 

Kiedy wróciłam do domu i zobaczyłam stosik jaki dotarł do mnie w lipcu zaczęłam się zastanawiać, jak ja wyrobię. Na wyjazd recenzenckich nie brałam, stwierdziłam, że nadrobię własne zakupy. Niestety, wyszło jak wyszło, z marnym skutkiem. Ale jestem pewna, że w sierpniu poleje się słów... napisanych. Już mam za sobą jedną lekturę (hej, dopiero wczoraj zabrałam się za czytanie, nie miałam sił psychicznych wcześniej, w końcu 3 dni jazdy samochodem z przygodami robią swoje), zaczęłam kolejną. Powiem krótko, bo jutro poświęcę stosikowi post, sporo książek to gratisy od portalu, więc recenzenckich niewiele wpadło. A i na ten miesiąc nie zapowiada się wiele. Bo tylko 3 i to 2 z nich już mam.

Jedną z książek, które postanowiłam wreszcie ruszyć z półki była Piękna katastrofa. Nie wiem jakim cudem ubzdurałam sobie, że do dystopia z wątkiem romantycznym. Pewnie zamawiałam to na wpółprzytomna, a opisy książek zlewały mi się w jedno. Nic, przeżyłam pierwszy tom, przeżyję - mam nadzieję - i drugi.



Chodząca katastrofa Jamie McGuire 5 sierpnia - jeśli będzie jeszcze gorzej niż poprzednio, cud się zdarzy jak przebrnę do końca  ż y w a. Nieeee, pierwszy tom wcale zły nie był. Czytało się szybko, ale... niekiedy była to wyspa sucharów, innym razem ciągłe déjà vu, bo sceny były niemal identyczne, jeszcze ta logika, której nie było. Jakby akcja zmierzała donikąd. Szczerze, nie mam zielonego pojęcia, dlaczego to zamówiłam, może już podświadomie znalazł się nabytek, na który będę narzekać.  Ps. okładka pierwszego wydania PK o wiele lepsza niż nadchodzące drugie, które pasuje to CK.

Następcy. Wyspa potępionych Melissy de la Cruz 26 sierpnia - wydaje mi się, że minęły wieki, odkąd przeczytałam artykuł, że ta książka ma powstać. Natychmiast dołączyłam ją do listy must have. Disney? Potępieni? Czarne charaktery? Biere! A tu niedawno dostaję mejla, że już w sierpniu premiera książki w Polsce. Nic tylko zamawiać. Haha, kto śledzi facebooka ten wie, jaką wydawnictwo zrobiło mi niespodziankę, jak zapakowało książkę. Stokrotne dzięki, czuję, że to będzie hit miesiąca! :)

Wybrana o zmroku C.C.Hunter 27 sierpnia - piąty i ostatni już tom serii Wodospady Cienia. Trochę smutno, ale kiedyś trzeba historię zakończyć, bo nadmierne przedłużanie rzadko wychodzi na dobre. Z tego co podczytałam po angielsku, będzie bardzo przyjemnie

Książek, które zwróciły moją uwagę, a także kontynuacji dotychczas przeczytanych też jest kilka w sierpniu, ale postanowiłam przystopować, nie są to jakieś od dawna wyczekiwane pozycje, więc najpierw zabiorę się za to, co mi się uzbierało. A może kiedyś w przyszłości jeszcze wezmę się za te niedopisane tutaj.

Tyle u mnie, jak na dzień dzisiejszy. Zakładam, że mnie przebijecie? ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz