7/01/2015

Stosik - Czerwiec 2015


Kiedy to czytacie jestem już prawdopodobnie poza domem. Mogłam napisać ten post wcześniej, fakt, ale czekałam do ostatniej chwili, do ostatniego popołudnia czerwca by się upewnić, że inne paczki w tym miesiącu nie dotrą, że żadnej książkowości nie pominę. A że nieunikniony wyjazd już, już mnie pochłonie, będę poza wszelkim zasięgiem. Także nie chciałam robić stosiku wcześniej, przyszłaby jakaś książka w ostatnich dniach i co, miałaby leżeć miesiąc, w oczekiwaniu na mój powrót? To by było bestialstwo. (Poza tym w dotarciu jest parę paczek i zastanawiałam się, czy dostanę je jeszcze w czerwcu).

Konstruując stosik majowy myślałam, że tamte zdobycze zapamiętam w tym roku najbardziej, że żadne książki, żaden późniejszy stosik już mnie tak nie ucieszy. I musiałam dopiec samej sobie, muahahaha!

Jako że jestem rozdarta pomiędzy kolejnym przepakowywaniem walizki, oglądaniem Supernatural, przeszukiwaniem dokumentów, sprawdzaniem, czy niczego nie zapomniałam, w stosiku będę się raczej streszczać.

Planowałam kreatywny stosik w plenerze, ale w środku słonecznego dnia musiało się oczywiście tak rozpadać, że jak się nie patrzy pod nogi to idzie się utopić w kałuży. Dlatego stosik w domu. Sweet home. 

Zacznę od książek, które albo wcisnęłam pomiędzy inne 40 przyjaciółce (ot mini stosik do przeczytania na wakacje) albo dostałam jako ebook.

Ebook The Consequence of Loving Colton od samej autorki! <3 Toxic - egzemplarz ostateczny od Wydawnictwa Feeria i Prawdziwa Miłość od Black Publishing, z którym to wydawnictwem udało mi się w czerwcu nawiązać współpracę. Dwie ostatnie "skradzione".


A, byłabym zapomniała. Od Wydawnictwa Egmont otrzymałam dwie książki z serii Masza i Niedźwiedź.

To idziemy teraz z książkami, których jeszcze nikt mi nie porwał. ;)


Biorę sobie ciebie od portalu Interia360, Zodiak i Mara Dyer. Zemsta od GW Foksal, Lato koloru wiśni od wydawnictwa Media Rodzina, Blogowanie o facetach od wyd. Nowy Świat (nowa współpraca), Cień żywiołu od Galerii Książki (nowa współpraca). Co, jeśli... i Ścieżka ocalenia od wyd. Feeria. 

To pora na drugą część :D


Zadbam o to, żeby cię nie stracić i Nethergrim od portalu Gildia. The Tales of Beedle the Bard jako dodatek do zamówienia recenzenckiego od Bonito, czyli do Delirium. Opowiadania, Niezłomnych i Kochając pana Danielsa (jaka to historia wynikła, można poczytać na fanpage'u na fb ;)). I moje własne zakupy, Przypadki Callie i Kaydena, Dziewczyna ognia i cierni, Maybe Someday i Talon. Zamówienie składałam, bo Maybe Someday czytałam ebooka, a zawsze wolę mieć papierową wersję na półce. Pozostałe trzy tak się przypałętały, promocja była...

Chciałam się jeszcze pochwalić takim pewnym...



Moja mini opinia znalazła się na skrzydełku Co, jeśli...! ;)

To tyle na czerwiec. Przez lipiec niestety blog będzie świecił pustkami, chyba że pod koniec uda mi się coś opublikować. Ale mam nadzieję, że mimo mojej nieobecności będziecie odwiedzać bloga i choćby czytać starsze posty. Cześć i czołem! Ode mnie, siedzącej przy laptopie teraz (środa) do Was, kiedy już prawie mnie nie ma (czw). 

Do usłyszenia ;)

*EDIT 
Jak ktoś się będzie nudzić to serdecznie zapraszam na http://kukielki-losu.blog.pl/, fanfic z HP, GENIALNY! Na wakacje można nadrobić, jak ktoś wcześniej nie śledził. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz