6/10/2015

Z książkami na wakacjach, czyli wielki konkurs książkowy



Oto nadeszła wiekopomna chwila, w końcu nastał czas by ogłosić długo zapowiadany konkurs. Z taką ilością nagród, jakiej jeszcze tutaj nie było. I to wcale nie są jakieś stare, sflaczałe booki, których nikt nie chce. To same perełki, cudeńka, spora część z nich to nowości. Wydaje mi się, że jest o co walczyć? ;)

To jeszcze tylko wakacje, część września i będzie rok, jak jestem z Wami na blogspocie. Dwa lata od rozpoczęcia bloga z recenzjami w ogóle, minęły w kwietniu br. Jeszcze przez długi czas będę się mentalnie bić w głowę, dlaczego od razu nie wybrałam tej platformy... No nic, nie jesteście tutaj, by słuchać mojego narzekania. Po części z niedawnej rocznicy blogowania, w dużej mierze z czystej chęci sprawienia Wam radości popisałam z paroma wydawnictwami i oto, co wyszło. Cztery wydawnictwa, a właściwie źródła zgodziły się na wzięcie udziału w zbiorowym konkursie. 


Przybyło do mnie 14 cudownych booków, tak bardzo kuszących i objętością i oprawą graficzną. Prawda, że świetne? I, możecie mi wierzyć na słowo, tak bardzo pachnące!

Trochę pomieszałam, trochę pokombinowałam i stworzyłam spośród wszystkich książek kilka zestawów, które będzie można wygrać. A tak się prezentują:

Zestaw nr 1 




Zestaw nr 2




Zestaw nr 3



Zestaw nr 4 





Nie będę konkretnie przyporządkowywać zestawów danemu miejscu, bo zwycięzcy może się spodobać inny. Ale to już w regulaminie.

Regulamin konkursu: 
1. Organizator konkursu: Sylwia Niemiec (aka Raven Stark), autorka bloga http://ravenstarkbooks.blogspot.com/ 
2. Sponsorem nagród są wydawnictwa: Muza, Akurat, MAG, Zielona Sowa, Media Rodzina. 
3. Konkurs trwa od 11 do 25 czerwca. 
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 7 dni po zakończeniu. 
5. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe w Polsce lub posiadające adres korespondencyjny na jej terenie 
6. Do wygrania są książki ukazane na zdjęciach, uformowane w cztery zestawy. 
7. O wygranej zwycięzców powiadomię mejlem, jak i ogłoszę ich na blogu i na FB. 
8. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy będą musieli przesłać mi na mejlem zwrotnym swoje adresy korespondencyjne do 3 dni. 
9. Nie odpowiadam za zagubione przez pocztę przesyłki.
10. I, II, III miejsce i wyróżnienie, w takiej kolejności przedstawię wygranych i w takiej kolejności wybiorą sobie oni zestaw książek.
11. Aby wziąć udział w konkursie, należy w komentarzu napisać swój adres e-mail i odpowiedź na zadanie konkursowe, które brzmi: ,,Jak wakacje, to tylko z książkami." Interpretacja, forma dowolna, macie ogromne pole do popisu. Pokażcie, jak zamierzacie spędzić z książkami wakacje, w jaki sposób się do nich przygotowujecie... zaskoczcie mnie! ;)


Jeśli chcecie, możecie zaobserwować bloga, dodać mnie w google+, czy polubić fanpage MyBooksMyLife. Mam nadzieję, że znajdą się chętni na te książki, jak myślicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz