6/29/2015

ROZWIĄZANIE WIELKIEGO KONKURSU KSIĄŻKOWEGO


Czeka ktoś na wyniki konkursu? Mam nadzieję, bo już znam zwycięzców! :)

Na początek chociaż minimalna przedmowa. Otóż cieszę się, że zasypaliście mnie tyloma zgłoszeniami, że byliście tak kreatywni, że czasami aż piszczałam z zachwytu, śmiałam się do rozpuku, wzruszałam. Wybór zwycięzców okazał się tak trudny, że musiałam poprosić Dobrą Wróżkę o zdanie, sama nigdy bym nie dała rady. Tak, tak, nie przedłużając, and the winners are...

Anita Piesiak - I miejsce
Zawsze uśmiechnięta!  - II miejsce
Dagmara Janicka - III miejsce
Zuzia Jarlaczyńska - wyróżnienie

Moje gratulacje! Powaliłyście nas dziewczyny na kolana. A Anita wygrała wszystko, dziewczyno, jak już otworzysz biuro podróży, poprosimy rezerwację!

Czmycham pisać mejla z radosnymi nowinami. :)
Jakieś brawa dla tych pań? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz