5/31/2015

Zapowiedzi - Czerwiec 2015



Był stosik, czas na zapowiedzi. Tak, trochę się ich nazbierało.



W czerwcu będę wyczekiwać aż czterech zakończeń serii plus dodatku do już skończonej. Jak zwykle, wydawnictwa musiały się zmówić, żeby w tym samym dniu powydawać masę cudowności. 

Ścieżka Ocalenia Ewy Seno 6 czerwca - choć książka pełna jest sprzeczności, ma zarówno zalety jak i sporo wad, to chętnie poznam zakończenie trylogii, szczególnie wyczekuję rozwiązania problemu, który pojawił się przy końcówce poprzedniego tomu.

Toxic Rachel Van Dyken 6 czerwca - tę książkę już miałam przyjemność poznać drogą elektroniczną, teraz wyczekuję już tylko egzemplarza finalnego.

Córka Zjadaczki Grzechów Melindy Salisbury 6 czerwca - jestem tak zafascynowana książką, tym, co może się w niej wydarzyć, że z wielgachnym trudem utrzymuję ręce przy sobie - książka już czeka w kolejce do przeczytania, przyszła przed premierą. Czuję, że to będzie coś wielkiego, a zazwyczaj intuicja mnie nie myli. I ta świetna okładka!

Przypadki Callie i Kaydena Jessiki Sorensen 15 czerwca - powiedzmy, że od czasu do czasu sięgam po ,,głupotki". Tzw. życiowe książki. Nie powiem, dość często mi się podobają, jeśli dobrze wybiorę [patrz wyżej, intuicja!], poza tym, książkę rekomenduje Cyrysia, blogerka, do której mam zaufanie jak mało do kogo. 

Niezłomni C.J.Daugherty 17 czerwca - czyli [wreszcie] ostatni już tom młodzieżowej Mody na sukces. Tyle się tu zmienia w relacjach bohaterów, że aż głowa boli. Przeczytam jedynie dla świętego spokoju (nie lubię pozostawiać serii niedokończonych, jeśli już zacznę), radość przestałam z serii czerpać jakoś w połowie drugiego tomu.

Kochając pana Danielsa Brittainy C. Cherry 17 czerwca - kolejna na ten miesiąc przewidziana ,,życiówka".  Bardzo jestem ciekawa tej książki, zarówno dzięki opisowi, jak i okładce.

Lato koloru wiśni Cariny Bartsch 17 czerwca - wiem, znowu nie-fantastyka. Ale co poradzę, jakoś to lato sprzyja lekturze lekkich książek.

Co, jeśli... Rebecci Donovan 17 czerwca - książka, która zostanie wydana ze skrzydełkami (huraaa!), w odróżnieniu od większości książek wydawnictwa. A co na skrzydełku? Moja minirecenzja! ^^ Mam nadzieję, że książka się Wam spodoba. 

Delirium. Opowiadania Lauren Oliver 17 czerwca - dodatek do trylogii, która jest jedną z tych serii. Czyli jedną z tych, które autorzy fenomenalnie rozpoczęli, a które zakończyli najgorzej, jak tylko można było [jakby robili to specjalnie]. Przeczytam z ciekawości.

Mara Dyer. Zemsta Michelle Hodkin 17 czerwca - i [możliwe] następna z tych. Też przeczytam dla świętego spokoju. Chociaż może autorka podciągnie trylogię ostatnim tomem.

Ruina i Rewolta Leigh Bardugo 24 czerwca - ciężko o wydawnictwo, które tyle razy przeciągałoby wydanie książek lub w ogóle zmieniało ciągle plany, co do daty wydania. Niestety, sama sobie już książkę zaspojlerowałam. I już teraz ogłaszam, że książki Bardugo są z tych. Bo takiego czegoś się nie wybacza. Czarny bohater, akurat... 

Prawie trzy razy więcej książkowych planów niż w zeszłym miesiącu, ale, mam nadzieję, możliwych do zrealizowania. Będzie fajnie. Książkowo. :)

Ktoś może ma zamiar zdobyć coś z ww?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz