4/03/2015

Zapowiedzi - Kwiecień 2015

Jak i stosik, to muszą być zapowiedzi! Nie, to nie jest żart, naprawdę się teraz spinam i planuję dodawać minimum jeden post dziennie. Nie żebym robiła to na siłę, po prostu mam wystarczająco materiału, teraz tylko obrobić i działać. Zapowiada się pracowity miesiąc i nie pozwolę, żeby ktoś pokrzyżował mi plany, o!

Od dziś zapowiedzi pojawiać się będą w innej formie, stwierdziłam, że jeśli kogoś dana książka zainteresuje, zawsze może opis sprawdzić, nie będę więc zbędnie przedłużać nimi postu. 


Taaak... Miałam bardzo, bardzo, bardzo się ograniczyć, a znowu wyszło dużo za dużo. Jedenaście książek do przeczytania plus mój debiut. Możliwe? Żeby było wiadomo, pierwsze sześć książek, poziomo lecąc, ma premierę 8. kwietnia, ,,Esesman i Żydówka" 13. kwietnia, kolejne cztery 22. kwietnia, a co do ,,Hellheaven" - jeszcze nie wiadomo, w każdym razie, w kwietniu także. 
Niby dużo książek, ale przecież trzy z nich już mam przedpremierowo, mojej nie liczę, więc pozostaje jeszcze osiem... Naprawdę muszę się teraz spiąć! Tak co najmniej 200 stron dziennie i powinno się udać.

Od początku (będę pisać numerkami, żeby nie powtarzać tytułów), 1 - jestem już w trakcie i powiem, że zapowiada się świetnie, coś takiego odświeżającego, 2 - przedpremierowa wersja dotarła, jak tylko skończę to, co zaczęłam, to się za nią zabieram. 3 - choć druga część mnie nie powaliła szczególnie, teraz, z perspektywy czasu mogę nawet powiedzieć, że się nudziłam, mam zamiar dokończyć trylogię Bracken. Pewnie gdyby było więcej części, to bym MU zostawiła, ale skoro tylko jeden tom został, to już zobaczę, co tam (nie)ciekawego się wydarzy. 4 - ostatnia część serii ,,Oddechy" pod moim patronatem, nie mogę się doczekać, a jednocześnie przeraźliwie się boję, bo w końcu to będzie już koniec. Ale zdradzę, że już w czerwcu kolejna książka Donovan, także będę miała czym się pocieszyć (w razie czego). 5 - film oglądałam, ale jak to z ekranizacjami bywa, dalece odbiegają od książki. Przeczytam z ciekawości, aczkolwiek nie mogę pojąć dlaczego wydawnictwo zdecydowało się na taki tytuł, w tym wypadku mogliby zostawić już ,,The DUFF"... 6 - pierwszą część przeczytam niedługo, czeka na półce, więc na bank zrecenzuję jeszcze w tym miesiącu, jeśli mi przypadnie do gustu, to sięgnę po kontynuację. 7 - na coś takiego właśnie czekałam! Na zapowiedź książki natknęłam się właściwie przypadkiem, po opisie od razu oznaczyłam jako must have, pamiętam, że kiedyś szukałam nawet książek o takim wątku, ale nigdy nie udało mi się trafić na idealną, a tu właśnie tak się zapowiada. W dodatku polska autorka - dostanie ode mnie prywatnego Nobla, jeśli zakocham się w książce. 8 - ta pozycja znajduje się na mojej liście od kiedy dowiedziałam się o wykupieniu praw do wydania jej w Polsce... a może jeszcze wcześniej? W każdym razie, tej nie odpuszczę, muszę przeczytać! 9 - kocham, kocham, kocham! 10 - może wyjdzie coś fajnego? 11 - zebranie opowieści, jeśli tak można to ująć. Najpierw muszę się zapoznać z samym ,,Szklanym Tronem", a później wezmę się i za te. 12 - tego chyba nie muszę tłumaczyć, prawda? Już nie mogę się doczekać, aż zobaczycie ją w księgarniach! :)

Jakie są Wasze czytelnicze plany na ten miesiąc? Jakie zapowiedzi wpadły Wam w oko, a może nadrabiacie zaległości z poprzednich miesięcy? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz