4/01/2015

Stosik - Marzec 2015


To że marzec był mniej ubogim miesiącem, jeśli o czytanie książek chodzi, nie znaczy, że równie ubogie były książkowe nabytki. I choć udało mi się dorwać upragnione lektury, to gdzieś tam wciąż chowają się przede mną takie, które chętnie przywitałabym w swojej biblioteczce. Przedstawiam Wam mój marcowy stosik, mam nadzieję, że u Was również był ,,wysyp" książek. :)


Jak widać na załączonym obrazku, przybyło wiele różnych powieści, ale i nie tylko. Na moje półki trafiły w marcu też książki kulinarne, filmy, płyty, czy kreatywne coś. Zastanawiacie się, co to za białe i niepodpisane książki? Otóż są to egzemplarze przedpremierowe, których także wyjątkowo dużo do mnie dotarło. No dobrze, na pierwszy rzut weźmy książki poukładane poziomo.


Zacznijmy może od dołu. Od GW Foksal dostałam w marcu dwie kulinarne książki, ,,Szarlotki" oraz ,,Sałatlove". Tuż ponad nimi pięć przedpremierowych booków. ,,Złodzieje snów", ,,Czarne jak heban", ,,Byliśmy łgarzami" od GW Foksal, ,,Starter", wydawnictwa Albatros, który mam przyjemność poznać dzięki portalowi Gildia.pl, a także długo wyczekiwana przeze mnie kontynuacja ,,Czasu Żniw", mianowicie ,,Zakon Mimów", również od Gildii. Tak, to takie piękne, że nikt nie może mi zaspojlerować książek, bo nie są jeszcze dostępne. Mogę czytać bez obaw, że ktoś nagle zdradzi mi zakończenie - to wielki plus recenzowania przedpremierowych! Och, oczywiście fakt, że nie mogłam się doczekać też możecie znać... Kolejne książki to ,,Nieprzekraczalna granica" od GW Foksal, ,,Próba ognia" ,,Zrządzenie losu"od portalu Gildia.pl. Część pozycji ze zdjęcia już przeczytana, więc tak jak zapowiedziałam, pojawi się teraz sporo recenzji, po zastoju. A tak, widzicie to cudowne zwieńczenie stosu? ,,Kosogłos" na dvd! Wczoraj spontanicznie dorwałam, kiedy zobaczyłam w kiosku z gazetą. Wcześniej czytałam gdzieś na internecie, że film ma być dostępny z Focusem, okazało się, że tam gdzie się wybrałam, był z Galą, której notabene nie czytam, nawet nie specjalnie darzę sympatią, ale czego nie robi się dla takiego filmu.


Druga część stosiku, czyli ostateczne już egzemplarze, ,,Czarne jak heban" i ,,Złodzieje snów" od GW Foksal, następnie ,,Utrata", której nie miałam z początku w planach, ale po tylu pozytywnych recenzjach postanowiłam przeczytać, i ,,Szepty o wschodzie księżyca" od wyd. Feeria young, ,,Rywalki. Dziennik kreatywny", z którym pobawię się dzięki Gildii, a także trzy nabytki od Empik.com, ,,Alicja w krainie czarów", ,,V" oraz ,,80's & The City" - płyta aktualnie ,,wozi się", dlatego nie udało mi się jej uchwycić na zdjęciu. 

Tyle, jeśli chodzi o moje nabytki z tego miesiąca, mam nadzieję, ze o niczym nie zapomniałam. Pochwalcie się, jakie książki trafiły w marcu do Was! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz