4/30/2015

Stosik - Kwiecień 2015


Nadszedł czas na kolejny stosik [lub też stos] książek. Obiecałam sobie, że w kwietniu nic nie kupię. Żadnej książki. Ale jak na złość akurat w tym miesiącu biedronka miała świetne oferty, o czym pewnie w ciągu ostatnich dni sporo usłyszeliście. 

A przewidywałam, że nabytków będzie jednocyfrowa liczba i to około 5...



Nazbierało się książków, oj nazbierało! Takich niespodziewanych, takich, na które miałam wielką ochotę, z czego bardzo się cieszę. Zresztą, każda książka, nie wiadomo jak nowa czy stara, nudna czy ciekawa, zaniedbana czy nowa, cieszy tak samo. Chociaż, jeśli to jest wyjątkowo pożądana lektura, to cieszy podwójnie!



Pięknie się to prezentuje, prawda? A jak pachnie! Teraz, czas na każdą książkę po kolei.

Coś, co odrobinę spłaszczyło portfel, czyli zdobycze z biedronki. Na początku miesiąca kupiłam Eragona, był dylemat, czy nie kupić od razu całego pakietu, czy nie wyjdzie taniej, ale jeśli książki po 9,99zł, to jak tu nie kupić?! Ta sama cena z pozostałymi widocznymi na zdjęciu, które w ofercie biedronki pojawiły się w tym tygodniu. Klasyki, które koniecznie muszę przeczytać [może te niskie ceny to znak, żeby w końcu to zrobić?], Duma i uprzedzenie, Opactwo Northanger i Rozważna i romantyczna od kultowej Jane Austen, Panie z Cranford oraz Północ i Południe od Elizabeth Gaskell - tu przerwę, kiedy dowiedziałam się o nadchodzącej promocji natychmiast przeczytałam opisy książek, przy czym dowiedziałam się o dwóch serialach na podstawie książki Północ i Południe, włączyłam ten nowszy i przepadłam totalnie! Genialny, genialny, genialny, och, i ta obsada, Richard Armitage i jego wzrok psychopaty, czego więcej potrzeba do szczęścia? - i jeszcze Dynastia z Ravenscar. Miała być tylko piątka z kwiatowymi okładkami, seria Angielski Ogród (Eragon zakupiony wcześniej), ale nie mogłam się oprzeć. Za dychę, niecałą nawet! 


I recenzenckie. Ostatni tom trylogii Oddechy, pod patronatem My Books My Life, Biorąc oddech, wczoraj dostarczony romans historyczny, który otrzymałam od samej autorki, Kathrin Szczepanik - Pod skrzydłami matki mroku, długo wyczekiwane Cudowne tu i teraz od portalu Papierowy Pies. Od Empik.com Ambassada i płyta Smooth Jazz Cafe 14

Drugi recenzencki egzemplarz Zakonu Mimów, wysłany od wydawnictwa - nie miałam pojęcia, że wydawnictwo wyśle same z siebie, możliwe, że dorzucę do puli w konkursie. Finalny egzemplarz debiutu Lissy Price - Starter, Eseman i Żydówka - po prostu nie mogę się tego doczekać!, Cienie Ziemi jako gratis od portalu. Starter, Esesman i Żydówka i Cienie Ziemi od portalu Gildia. Cztery sekundy do stracenia oraz Po zmierzchu od księgarni Bonito. I Eleonora i Park, książka, którą wygrałam w konkursie, na który natrafiłam 5 minut przed jego zakończeniem, taki wygryw!

18 pozycji, 17 książek plus płyta. A co Wam udało się zdobyć w kwietniu? Zadowoleni z tego miesiąca? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz