2/08/2015

Wyniki konkursu z Rebeccą Donovan


Rebecca Donovan zdobyła serca czytelników na całym świecie opowieścią o dręczonej przez życie nastolatce. Patrząc na recenzje innych osób często zauważam, że oni również przepadli podczas czytania pierwszego, czy drugiego tomu, który też można już u nas nabyć. Mnie Donovan nie musi przekonywać do jakiejkolwiek książki napisanej przez nią w przyszłości, moje zaufanie zaskarbiła sobie już pierwszą częścią serii Oddechy. [rec. tomu I.; rec. tomu II]

Wybaczcie, że nie będę się przesadnie rozpisywać, polemizować o wartościach płynących z książek, osłabienie mi nie pozwala. Mogę tylko serdecznie podziękować wszystkim za udział, byliście wspaniali! A zwycięzcom najmocniej gratuluję, to Wasza trójka zawojowała moje serducho. :)


And the winners are...

(kolejność zupełnie przypadkowa)
Dominika Bruzda, Patka i Elżbieta Szaranek!

Jeszcze raz wielkie gratulacje! Na mejle wysyłam prośby o adres, czekam 3 dni ;)

Nie martwcie się, jeśli nie udało się Wam tym razem, kto powiedział, że niedługo nie będzie kolejnego konkursu? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz