2/03/2015

Let's get it started! - głosowanie na Blog Roku




  
Ten rok zapowiada się naprawdę obiecująco, przynajmniej staram się odbierać go pozytywnie. Nowe współprace, znajomości, promocja książkowego debiutu, jak i wiele innych świetnych rzeczy. Mogę tylko skakać z radości i dziękować, że mnie to spotyka.  
Raz się żyje, postanowiłam spróbować swoich sił w Blog Roku. Głosowanie to pierwszy etap, do następnego przejdzie 10 blogów z największą ilością głosów, a tam już najlepszy wybiorą odpowiedni i wykwalifikowani jurorzy. 
Na każdy blog można oddać po jednym głosie (z jednego telefonu), jednak można zagłosować z jednego numeru na kilka blogów, jedno z drugim się nie wyklucza. Dochód zostanie przeznaczony na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje, nie jest to bezsensowne wyrzucanie tych, właściwie cyfrowych pieniędzy w błoto. Chociaż ze względu na te dzieci doświadczone przemocą warto wysłać choć jednego SMS-a, wystarczy znaleźć blog, który Waszym zdaniem najbardziej zasługuje na uznanie. 
Ja biorę się za głosowanie na swoich faworytów, bo sporo się nazbierało, Wa również zachęcam do głosowania na swoich, a jeśli wśród nich znajdzie się i mój blog, będzie mi niezmiernie miło. :)
Emotikon smile

Etykietki "Blogu Roku" etykietkami, oprócz połechtania ego blogerom, docenienia ich pracy więcej nie dadzą, a dzieciom przyda się każda pomoc
Emotikon smile

Jeszcze raz wszystkich zachęcam do głosowania! Macie już swoje typy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz