11/05/2014

Wyniki konkursu :)



Tamtararaaaam!



Jako że obiecałam do 7 dni ogłosić wyniki, a wielką wagę przywiązuję do obietnic, nie cierpię, kiedy ktoś je łamie, postanowiłam się sprężyć przed sprawdzianem z historii i uszczęśliwić parę osób. :)

Przypominam, że są to wyniki konkursu z Empik.com, zwycięzców drugiego konkursu ogłoszę niebawem (przed upływem 7 dni! ;) ).

Każda praca niesamowicie mi się podobała, może nie było ich setki, ale i tak miałam okropny dylemat, kogo wybrać...

Doceniam fakt, iż każdy się przyłożył, napisał od serca, bo właśnie o to mi chodziło. Nie będę przedłużać w nieskończoność, pisać kilkudziesięciu linijek tekstu zanim ogłoszę wyniki, aż taką sadystką nie jestem. Wiedzcie, że jestem z każdego z Was niezmiernie dumna! Cieplutko robiło mi się w serduchu, kiedy czytałam Wasze odpowiedzi. :)

A więc... tuturutuuuu!

Przypomnijmy jeszcze nagrody :D

I miejsce - płyta Margaret ,,All I need" + komedia na DVD ,,Projekt X" + książka Davida Nicholls'a ,,Dobry początek"
II miejsce - płyta Foster the People ,,Supermodel" + książka Davida Nicholls'a ,,Dobry początek"
III miejsce - płyta Kasiabian ,,48:13"

Wszem i wobec ogłaszam, iż wyniki są następujące:

I miejsce - Ewa Prokop
II miejsce - Wiktoria Ziętek
III miejsce - Natalia Choda

Serdecznie gratuluję! :) Mejle wysłane, czekam na adres do wysyłki. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz