11/07/2014

Wyniki konkursu z Cassandrą Clare



Na samym początku chciałam wyjaśnić, dlaczego nagrody są dwie, a nie trzy. Mam za zadanie jak najbardziej, jak najlepiej rozpowszechniać informację o premierze Miasta Niebiańskiego Ognia. Jako że konkurs na blogu nie przyciągnął największej publiczności, patrząc na wartość nagród, zorganizowałam losowanie na fan page'u bloga na fb, w którym MNO wygrała Zuzanna Forysiak (jeszcze raz gratuluję ;) ).

Dziękuję wszystkim za udział, za trud jaki włożyliście w napisanie odpowiedzi. To dla mnie zaszczyt, że mogłam czytać takie prace, ale i niezwykle ciężki obowiązek, bo musiałam wybrać najlepsze, a nie było łatwo.

Trochę mi smutno, że kilka osób musiałam zdyskwalifikować (za przekroczenie limitu w 3. zadaniu, ale takie były zasady, napisałam, żeby ich przestrzegać, więc musiałam grać fair i wedle nich postąpić).

Wybaczcie, że nie będę tu pie... wygłaszać farmazonów, ale strasznie boli mnie głowa, jestem po najcięższym dniu, jeśli chodzi o plan lekcji, miałam ,,awarię" serducha, podsumowując, jestem dość mocno osłabiona tym piątkiem.

Z początku planowałam, że jutro wstawię wyniki, ale obietnice to dla mnie rzecz święta, miałabym wyrzuty sumienia do końca życia, za to, że nie dotrzymałam słowa.

Oto i one, wyniki konkursu z Miastem Niebiańskiego Ognia! :)

Książki zgarniają:
Dwie Aleksandry!:D
Czyli Ola Rubin i Aleksandra K. Gratuluję! ;)
(już wysyłam mejle)

Chciałam Wam podziękować, dziewczyny, za iście fantastyczne fanfickowe zakończenia, przyjemnie się je czytało (oraz pozostałe dwa zadania), a co najważniejsze, poruszały serce, wywoływały reakcje emocjonalne.

Jeszcze raz wielkie gratulacje.

Pozostałym uczestnikom również serdecznie dziękuję za udział, za dobre chęci. I zapraszam do nowego konkursu, który już niedługo zagości na blogu! (A to niespodzianka... :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz