11/28/2014

Stosik - XI 2014


Albo coś ze mną nie tak albo rzeczywiście Czas robi sobie ze mnie jaja, bo wyraźnie zauważyłam, że zwiększył obroty. Nie wspominając już nawet o tym, że nie na wszystko co bym chciała czas mam. 

Nawet nie wiem kiedy zleciał kolejny miesiąc, jeszcze trzy tygodnia, później święta i znowu poczuję się tak, jakby minął tylko tydzień,. Poważnie, nawet Bolt nie jest taki szybki, a gościa lubię!

Z jednej strony cieszę się, że już o miesiąc bliżej do wakacji, ale z drugiej chciałabym jeszcze raz przeżyć ten miniony czas. Może dlatego, że w listopadzie dużo było takich miłych momentów?

Nad przemijaniem mocy nie mam, ale teraz coś nad czym jeszcze panuję, czyli CZAS NA KSIĄŻKI!


Ogólnie rzecz biorąc, w tym miesiącu nie kupiłam żadnej książki. Z początku obstawiałam 2-3 , które akurat w tym miesiącu mnie zainteresowały, później nazbierało się ich odrobinkę więcej (patrz post z zapowiedziami), ale wyszło trochę inaczej, czyli jak zwykle. Więcej.


Papugi z placu d'Arezzo i Kiedy byłem dziełem sztuki, czyli coś, co pojawiło się w zapowiedziach. A u mnie książki niepożądane się w zapowiedziach nie pojawiają, tylko stuprocentowe must havy! Już dzisiaj zabieram się za tę drugą, jutro planuję dodać recenzję, także szykujcie się. Nawiasem mówiąc, nie wiedziałam, że 1. będzie taka obszerna (co ewidentnie mi pasuje!). Mówiąc drugim nawiasem, to właśnie z wydawcą tych książek udało mi się nawiązać współpracę. Z czego jestem niesamowicie zadowolona, bo Znak wydaje Schmitt'a, a on jest moim absolutnym guru literatury. :) 
~Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Znak

Zbuntowani - tak, to ten zamazany przez flesz egzemplarz. Przyznaję się bez bicia, jak dla mnie to dość słaba seria, po drugim tomie poziom zaczął znacznie spadać. O wrażeniach z lektury napomknę na FB, jak znajdę czas to i napiszę recenzję.
~Wymiana na LC

Ostatnia spowiedź tom III - Co miałam powiedzieć, już powiedziałam w recenzji. W każdym razie, jest pozytywnie.
~Egzemplarz recenzencki od Portalu Zaczytajsie.pl

Przyjaciel grzeszników. Boga portret własny; Manifest wolności; Love, Rosie; Matt Hidalf. Błyskawica Widmo; Księga portali - bardzo przyjemny zestaw od zaprzyjaźnionego portalu. Pierwsza i druga książka zamówiona dla uzupełnienia zakupu (regulamin portalu zobowiązuje). Love, Rosie - odpuściłam sobie, kiedy znalazłam spoiler w internecie, zakończenie uznałam za kompletnie beznadziejne. Nie tak dawno pewna blogerka dodała post z relacją z pokazu przedpremierowego filmu i zapytałam, czy tam też jest takie zakończenie. Odpowiedziała, że nie, więc pomyślałam, że pewnie dla kasy w filmie pozmieniali to i owo. Dopiero później dowiedziałam się, że ów spoiler to był fake, i pomimo licznych różnic, jest to jednak dobra ekranizacja, zakończenie daje taki sam skutek, więc czym prędzej zamówiłam książkę do recenzji. Matt Hidalf - autor książki - stuprocentowy Potterhead. Od dawna inspiruje go J.K.Rowling, jego marzeniem było/jest nadal odnieść taki sam sukces (co niestety z całą pewnością jest niemożliwe) lub choć troszkę się do Jo przybliżyć. Swoją książkę wydał nawet w tym samym wydawnictwie co Królowa Potterheads! To chyba coś oznacza, prawda? Mam nadzieję, że nie pożałuję. Księga portali - całkowicie spontaniczny nabytek, jednak kiedy dowiedziałam się, że mogę ją zrecenzować, a trochę o niej słyszałam tam i tu, pomyślałam, pomyślałam i stwierdziłam, że zaryzykuję. :)
~Egzemplarze recenzenckie od Portalu Sztukater

Pytacie mnie czy to koniec? Naprawdę, myślicie, że nic więcej nie upolowałam? :D
To czas na drugą turę! :)


Na pierwszy rzut idzie Miasto Cieni, którego poprzednia część wstrząsnęła mną niczym porządny paralizator.
~Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina

Benedict Cumberbatch. Biografia - Z tymże aktorem miałam styczność tylko i wyłącznie w przypadku drugiej części ekranizacji Hobbita. Chociaż nie wiem za bardzo czy mogę to uznać, bo mimo iż oglądałam filmik z powstawaniem Hobbita i tym, jak za pomocą jakiejś hiper mega nowej technologii Benedict udawał Smauga, to w kinie nie było widać jego twarzy. Niemniej strasznie ciekawi mnie ta osobistość, oglądałam wywiady z nim, widziałam relacje z jakichś imprez, jego mimika twarzy jest genialna! Nie mogę się doczekać aż poznam jego historię.
~Egzemplarz recenzencki od Empik.com

300. Początek imperium - Film pooglądany, wrażenia średnie. Postaram się jutro zabrać do recenzji.
~Egzemplarz recenzencki od Empik.com

Zabrana o Zmierzchu - kontynuacja serii, która może nie jest najwyższych lotów, ale bardzo mi się spodobała. :)
~Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria 

Powód by oddychać - Pytacie się, dlaczego wstawiłam tu tę książkę, przecież była w poprzednim stosiku...? Owszem ta książka była, ale nie ten egzemplarz. A oto czym on się różni od pierwszego:


Strasznie się cieszę, bo po raz pierwszy moja recenzja została opublikowana w taki sposób! Przy okazji przypominam recenzję. ;)
~Dodruk książki z fragmentem recenzji od Wydawnictwa Feeria

Lea Michele. Piękna i ambitna - postanowiłam zamówić do recenzji tę książkę, bo odbieram Leę w znacznie inny sposób niż większość dziewczyn z jej branży. Lea jest szczerą i prawdziwą osobą, nie jakąś diwą z przerośniętym ego, wiele się w życiu nacierpiała. Myślę, że nie będzie to przygłupi poradnik i coś wniesie do mojego życia.
~Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria

Szukaj mnie wśród lawendy - przeczytana, status początkowy: przeciętna. Konkrety podam już niedługo w recenzji.
~Egzemplarz recenzencki od Portalu Interia360

Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni - jedna z listopadowych zdobyczy, które wyjątkowo mnie cieszą. Miałam porządnie zawalony tydzień, więc to właśnie dziś będzie pierwszy z 31 dni. Przeglądałam już książkę i jestem do niej niesamowicie pozytywnie nastawiona. Po części jest to poradnik, ale w gruncie rzeczy jakieś 90% książki stanowią fantastyczne ćwiczenia. Tę pozycję już na początku wszystkim polecam! Taka nauka poprzez zabawę :)
~Egzemplarz recenzencki od Portalu Interia360

Mroczna bohaterka. Jesienna Róża - zaskoczyła, poziomem przerosła część pierwszą. Odsyłam do recenzji. ;)
~Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza

***


I standardowe pytanie, co Wy upolowaliście w tym miesiącu? Co planujecie na grudzień? Bo ja już widzę wzrost liczby ciekawych książek na przyszły miesiąc. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz