10/03/2014

Konkurs

Nie tak dawno liczba like'ów na fanpejdża bloga przekroczyła 3 tys, za co bardzo Wam dziękuję i co mnie niezmiernie cieszy!

To jeden z powodów, dla których postanowiłam zorganizować konkurs. Drugi to taki, jak zresztą widać, że przeniosłam bloga na tę platformę. Ociągałam się z tym, ale wbiłam sobie w końcu do głowy, że kiedyś trzeba to zrobić, na onecie niestety nie ma tylu możliwości co tutaj.

Żeby rozkręcić bloga i podziękować Wam za wszystkie chwile począwszy od kwietnia 2013 na blog.pl i bodajże października 2013 na FB, ogłaszam konkurs!


Zaczynamy zabawę! :)

Regulamin konkursu

1. Organizator konkurs - ja, we własnej osobie, aka Raven Stark, autorka bloga http://ravenstarkbooks.blogspot.com/
2. Nagrody pochodzą z www.empik.com. 
3. Konkurs trwa od 3 do 31 października (do końca dnia, konkretyzując, do 23:59:59) 
4. Osoby, które zajmą trzy pierwsze miejsca, otrzymają nagrody rzeczowe, w postaci następujących zestawów:
I miejsce - płyta Margaret ,,All I need" + komedia na DVD ,,Projekt X" + książka Davida Nicholls'a ,,Dobry początek"
II miejsce - płyta Foster the People ,,Supermodel" + książka Davida Nicholls'a ,,Dobry początek"
III miejsce - płyta Kasiabian ,,48:13"
5. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej 7 dni po zakończeniu. 
6. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe na terenie Polski lub mające adres korespondencyjny na jej terenie (jedna osoba - jedno zgłoszenie).
7. O wygranej zwycięzcę powiadomię mejlem, jak i ogłoszę go na blogu i FB. 
8. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca będzie musiał przesłać mi na mejla (sylwus0119@gmail.com) swój adres korespondencyjny w ciągu 3 dni, jeśli do tego czasu go nie wyśle, zostanie wybrany inny zwycięzca (jeśli nasza kochana poczta polska zgubi przesyłkę - nie odpowiadam za to). 
9. Żeby wziąć udział w konkursie, należy: 
* polubić stronę Empik.com oraz My Books My Life 
* zaobserwować bloga (http://ravenstarkbooks.blogspot.com/)
* publicznie udostępnić post z konkursem na FB 
* napisać w komentarzu „biorę udział”, podać swój adres e-mail, a także odpowiedź na zadanie konkursowe, które brzmi następująco: 
Nadeszła szara, bura i ciapata jesień. Nie każdego dnia jest słonecznie i złoto. Napisz jak radzisz sobie z tą porą roku (do odpowiedzi możesz dodać również zdjęcie), jaki jest Twój sposób na jesienną chandrę (na gruncie książkowym oczywiście). 
Najoryginalniejsze, najciekawsze, a przede wszystkim najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone.

Jeśli którykolwiek z warunków nie zostanie spełniony, uczestnik zostanie zdyskwalifikowany, choćby nie wiadomo jak bardzo się postarał z zadaniem, proszę więc o uważne ich wypełnianie.

Tym, którym zabraknie szczęścia w konkursie, a także tym, którzy nie wezmą w konkursie udziału, oznajmiam, że przedmioty, które są do wygrania, jak i inne ciekawe produkty, możecie zakupić na http://www.empik.com/

9 komentarzy:

  1. Ohohoh, chyba wezmę udział :D
    Ale najpierw jedno pytanko - udostępnić post z bloga czy z facebooka? Bo nie mam pewności xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim na Facebooku, ale jeśli chcesz możesz też na blogu. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :')

    A moja odpowiedź wygląda tak:
    Bardzo lubię jesień, chociaż te ciapate momenty już nieco mniej mi pasują, ale wciąż ją uwielbiam. Dlaczego? Bo - oczywiście - mogę położyć się na łóżku i spędzić ten czas z dobrą książką oraz kubkiem gorącej czekolady, wsłuchując się w deszcz stukający w okna. Być może w tle leciałaby sobie jakaś spokojna muzyka.
    Kilka dni temu zamówiłam "Zniszcz Ten Dziennik" autorstwa Keri Smith, dlatego też zakładam, że dużo czasu spędzę zapełniając go i niszcząc w te wszystkie chłodne wieczory. A kiedy już go skończę, mam do przeczytania kilka innych książek, które wymagają ode mnie (niestety?) mniej twórczości.

    Mój e-mail: korneliaxdd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    E-mail : malgos.2000@wp.pl
    Moja odpowiedź :
    Jesień - Uwielbiam ją. Chociażby dlatego, że jest kolorowa, a ziemia w liściach fajnie wygląda z okna siódmego piętra :)
    A druga strona medalu jest taka, że kiedy jest zimno i mokro można sobie bezkarnie poczytać pod ciepłym kocykiem i z herbatką :) Ale mogę też zająć się pisaniem własnej książki, a jesienią patrząc na malownicze widoki podwórka przychodzą mi najlepsze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. „Biorę udział”

    Mój e-mail : nicole.cichopek@o2.pl

    Nadeszła szara, bura i ciapata jesień. Nie każdego dnia jest słonecznie i złoto.
    Zawitała do nas złoto polska jesień.Jesień to pora roku bardzo wyjątkowa ,która ma swoich zwolenników,ale również przeciwników,ja oczywiście jestem zwolenniczką jesieni :)
    Osobiście,bardzo lubię jesień na początku świat ogarnia burza kolorów,z czasem
    to wszystko przemija i pozostaje szarość,która nie jest miła.Temperatura spadania i to bardzo,drastycznie.Trzeba się już ubierać cieplej.Aby nie dać się żadnej chorobie.
    Dnie stają się coraz krótsze a noce dłużę,to idealny moment na czytanie
    w ciepłym,wygodnym łóżeczku pod kołderką,popijając,pyszną owocową herbatą ochh.. jak ja
    kocham te chwilę,które właśnie nadchodzą,właśnie w czasie Jesieni mam największą ochotę na czytanie .Kolejnym plusem jest to że chodzimy w ciepłych ,uroczych sweterkach,kocham je nosić,nosimy kurtki jesienne spacery z psem,kolorowe drzewa,kasztany tyle miłych wspomnieć.Oczywiście są też minusy w porze jesiennej
    nie lubię,gdy jest ciemno i ponuro i ten wiatr Ale mimo wszystko jesień ma cudny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy konkurs, aczkolwiek nagrody nie w moim stylu, ale życzę powodzenia pozostałym uczestnikom. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział.
    mail: bookmorning15@gmail.com

    Wielu ludzi narzeka, kiedy nadchodzi jesień, a ja bardzo lubię tę porę roku. Może nie jako uczennica, bo wiąże się to z dużą ilością nauki i chodzeniem do szkoły (często przy padającym deszczu lub kompletnym błoci)e. Ale lubię ją z wielu innych powodów. Pierwszym z nich jest fakt, że we wrześniu (a według mnie, biorąc pod uwagę naszą pogodę, już wtedy zaczyna się jesień) zaczyna się Liga Mistrzów! Dla mnie, jako dla ogromnej fanki piłki nożnej, wiąże się to z niesamowitym szczęściem! Kiedy oglądasz zmagania swojej ukochanej drużyny, podwyższa się poziom adrenaliny i zapominasz o pogodzie za oknem. A co jeśli wygrywają? Od razu robi się cieplej na sercu i radość jaka się z tym równa, przebija jakiekolwiek jesienne smutki.
    Ale skupmy się na czym innym. Przyjmijmy, że jesień wcale nie jest deszczowa. Na dworze przez cały dzień świeci słońce. A potem nadchodzi godzina 17. I na niebie dzieje się coś takiego... *tutaj jest zdjęcie, które wysyłam na maila :D* Właśnie z tym najbardziej kojarzy mi się jesień! Są to najpiękniejsze zachody słońca, jakie można sobie wyobrazić. Rok temu obserwowałam ich niesamowicie wiele. Na niebie pojawiała się czerwień, róż, pomarańcz, fiolet i wiele innych wspaniałych barw. Uwielbiam widok zachodzącego słońca, więc, około godziny 16, meldowałam się na dachu z kocem, książką i aparatem. Przez godzinę spokojnie czytałam, czekając na nadchodzący zachód. Kiedy się pojawiał, brałam aparat i robiłam mnóstwo zdjęć. Potrafiłam spędzić tam nawet 2 godziny! A kiedy zaczynało się ściemniać, pędziłam przemarznięta do domu. Kładłam się wtedy łóżku z ciepłym kakaem i powieścią, którą wcześniej czytałam. Bo przecież nic tak dobrze nie łączy się z książką jak kakao (litry kakao)!
    Mam nadzieję, że i w tym roku uda mi się powtórzyć te godziny z książką, spędzone czekając na zachód słońca (chociaż póki co, niestety, pogoda mi tego nie ułatwia). Uwielbiam czytać na powietrzu, a dach jest do tego chyba moim ulubionym miejscem. Wiem, że może to dziwne, ale kiedy siedzę tam czując wiatr i patrząc na wszystko z góry, czuję się jakoś lepiej. Nawet mój lęk wysokości przemija. Do momentu aż trzeba stamtąd zejść oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń