9/30/2014

Stosik - IX 2014



Odkładałam tego posta najdłużej jak się dało. Listonosz paczki przynosi zazwyczaj 11-13, czyli dzisiaj już go nie będzie. A miałam nadzieję, że jeszcze coś do tej gromadki dorzucę... No nic! Bierzemy się za to, co mamy.



Wrzesień, po cichym lipcu i sierpniu, był istną wylęgarnią książkowych must have'ów. Jak się później okazało (niepoinformowanych odsyłam do październikowych zapowiedzi), wrzesień, w porównaniu z kolejnym miesiącem, wypada niezwykle blado. Jak... przystawka.

Z tego powodu, miałam nadzieję, że zamówione przeze mnie książki dotrą na moje półki jeszcze we wrześniu, co by w październikowym stosiku nie było ich za wiele. Nie wyszło. Ale za to w przyszłym miesiącu będzie prawdziwy stos!

Konkretyzując, lejdis end dżentelmen, oto wrześniowy stosik!
(Mnie się wydaje, czy ta półka rzeczywiście się wygina?)


Po kolei od lewej, co?

Krzyk Icemarku - egzemplarz recenzencki od portalu Papierowy Pies
Saga Księżycowa. Cinder - zakup własny (całe 4 złote!)
Saga Księżycowa. Scarlet - zakup własny (również promocja w Auchan - jw)
Przepis na miłość - egzemplarz recenzencki od Empik.com
Miłość bez scenariusza - egzemplarz recenzencki od Empik.com

I prawa strona:

Something to happen - (czy w przypadku płyt używa się słowa egzemplarz? w każdym razie --)--> do recenzji od Empik.com
Gorączka 2 - zakup własny (także z promocji)
Powód by oddychać - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria
Julia. Trzy tajemnice - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwartego
Mara Dyer. Tajemnica - egzemplarz recenzencki od GW Foksal
Zła krew - egzemplarz recenzencki od GW Foksal
Odlot - książka z wymiany na LC


Jak widać na załączonym powyżej zdjęciu, sprawdziło się to, co pisałam na fanpage'u bloga na FB, że prawdopodobnie wszystkie must have'y (6) uda mi się dorwać jako egzemplarze recenzenckie. I stało się. Powód by oddychać, mundrajwowa Julka, Mara i Zła krew - te pozycje już zajmują miejsce na mojej półce. Co do pozostałych dwóch - Jedyna dołączy do nich niedługo jako zakup własny, a Miasto Niebiańskiego Ognia powinno dotrzeć do mnie w tym tygodniu od wydawnictwa.

Ciekawa jestem, ile październikowych zapowiedzi dotrze do mnie do recenzji, a ile będę musiała zakupić sama.

Znaleźliście coś dla siebie? Coś, co także macie lub planujecie mieć? :)

10 komentarzy:

  1. Świetny stos! Powiedz mi od kiedy do kiedy była taka promocja w Auchan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że do 10 września. Jakoś w tym samym czasie, co w Realu, bo taka sama promocja. :)

      Usuń
  2. Hm, Krzyk Icemarku i Złą krew podkradłabym dla siebie. Udanej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny stos :) Kilka z tych powieści z chęcią bym Ci podprowadziła :P Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, mi też się wydaje, że tak półka się ugina :) Wspaniałę książki, ogromny stos... Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stos. :) Co niektóre książki też mam na polce, lub miałam :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie mogę pochwalić takim stosikiem, ale tobie gratuluj :D

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. Wiele ciekawych tytułów :) Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik! ;) Większości książek zazdroszczę Ci i to nawet nie wiesz jak bardzo ;)
    Pozdrawiam :)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń