9/27/2014

Nadszedł czas na zmiany




W życiu każdego człowieka przychodzi taki czas, że trzeba coś dodać, odjąć, poprawić. Jednym słowem: zmienić. Trzeba płynąć z nurtem rzeki, nie pod prąd, inaczej może to mieć dość niefajne skutki.

Już raz próbowałam przenieść się na blogspota. A bo to zasięg większy, bo platforma podobno lepsza. I kicha. Po jakichś dwóch-trzech tygodniach całkiem o nim zapomniałam, w dodatku nie radziłam sobie z grafiką, co też przeważyło, jeśli chodzi o zostawienie blogspota i powrót do blog.pl.

Jednakże nie wolno się poddawać i tym razem postanowiłam sobie, że kategorycznie przenoszę swoją działalność, o! Co prawda, trochę czasu to zajmie, jedno pitu pitu, drugie pitu pitu, etc, etc.

Zmiana platformy nie oznacza śmierci wcześniejszego bloga. Wciąż będzie istnieć, tylko po jakimś czasie, kiedy w miarę opanuję nową sytuację, przestanę dodawać tam posty. 

Więc po kolei. 

W spisie recenzji będą widnieć wszystkie moje opinie, jakie kiedykolwiek napisałam, nie tylko te, które będą na blogspotcie (po kliknięciu w tytuł bądź autora, czytelnik zostanie przekierowany do strony z recenzją, może to być recenzja na blog.pl).

Rozszerzę swoją "działalność" do stosików i zapowiedzi. Szczerze powiedziawszy, wcześniej jakoś tego nie planowałam, ale zauważyłam ten "zwyczaj" na innych blogach i bardzo mi się to spodobało.

I najważniejsze. Bloger nie istniałby bez swoich czytelników, nie jestem tutaj dla siebie, dla własnych zachcianek, ale dla Was. Więc jeśli ktokolwiek będzie miał jakieś pytanie, problem, w rozwiązaniu którego będę mogła pomóc, śmiało piszcie na mojego mejla, nie krępujcie się! ;)

A ja już się biorę do roboty.


2 komentarze:

  1. Witamy na blogspocie! Też się przeniosłam z Onetu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od teraz będę komentować każdy post! :) miły szablon :D

    OdpowiedzUsuń